Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogat ai fi? (Andrei Rosca)

In viata am trecut prin multe,ca orice om de altfel.
Nu pot sa va insir toate momentele de tristete sau cele de bucurie,dar pot sa va zic cand am fost cel mai trist si cand am fost cel mai fericit.
Cele mai triste momente au fost cand am pierdut persoanele dragi pe care le-am iubit si am sa le iubesc in continuare,in acele zile tristetea imi cumprinsese tot corpul...lumea mea se intunecase complet.
Dar viata a continuat si am avut prieteni dragi care m-au facut sa trec peste toate si chiar daca am uitat cum ii cheama eu sunt fericit ca in lume exista oameni ca ei si vor exista in inima mea ca oamenii care au fost alaturi de mine si la bine si la rau.
Am avut multe momente de tristete dar si mai multe momente de fericire,daca moneda ar fi "fericirea" nu pot sa zic ca asi fi cel mai bogat om de pe pamant,dar asi trai foarte bine si nu asi muri de foame.

2 comentarii:

  1. Super.. Mi`a placut.
    Foarte bun subiectul :)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut titlul!

    Chiar ma gandeam cum sa transform salariul meu de biet invatator in monede :))))
    Nu vreau sa fac conversia asta pentru ca eu am mai multa fericire decat toti banii astia de pe pamant. Adica, nu are nimeni bani cu care sa-mi cumpere fericirea data de lucrurile marunte din viata mea! :):):):):):):):);):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    RăspundețiȘtergere