Citind în propria palmă...

Titlu: Citind în propria palmă...
Autor: CRISTIAN LISANDRU
Articol: Am să apelez la chiromanţie
Pentru a-mi descifra în palmă
Destinul sub formă de linii...
Până mai ieri, consideram că o astfel de încercare
Nu denotă decât superficialitatea
Celui care doreşte să ştie ce-i va rezerva viitorul,
Fiindu-i, totuşi, teamă de previziunile sumbre.
Şi atunci, de ce încearcă oamenii să ştie
Pe ce coridoare întortocheate îi vor purta paşii
La un moment dat?
Acum câţiva ani – mulţi, de altfel -,
O ţigancă mi-a ghicit în palmă că sunt norocos
Şi că femeia visurilor mă aşteptă
Cu răbdare de Penelopă...
Firesc, la vârsta aceea credeam
Că mi-am descoperit, deja, jumătatea...
Propria Penelopă nu m-a aşteptat,
Plictisită, cu siguranţă, de un Ulise second hand,
Ceea ce înseamnă că respectiva ţigancă
Cu ochi de noapte şi păr de tăciune
Mi-a spus doar ceea ce vroiam eu să aud.
Cu toate acestea, am să apelez la chiromanţie,
Măcar pentru a cheltui câteva secunde din propriul timp...
Am să întind palma către stele,
Privind-o cu ochi de savant care pune în ecuaţie
Chiar şi necunoscuta „destin"
Şi am să citesc în propria palmă ca într-o carte...
Subiectiv fiind, probabil că îmi voi spune
Minciunile nevinovate care fac parte din structura noastră intimă,
Apoi voi închide ochii şi voi râde în hohote de un destin
Care va rămâne, în continuare, indescifrabil...

4 comentarii:

  1. Ca vizitator,la fiecare 5 articole postate,daca doresti,ai dreptul la un link,sau la mentionarea blogului tau,pentru ca altfel,100 se poate transforman intr-un spam-blog.Sper sa ma intelegeti.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicio problemă... Eu am trecut bannerul dvs la mine pe blog... În cazul în care apare vreo eroare, vă rog să îmi spuneţi...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) multumesc pentru intelegere,sunteti niste oameni minunati:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi voi la fel, îmi pare bine de cunoştinţă, la bună recitire!

    RăspundețiȘtergere