Azi am prea multa energie

Azi sunt mai mult decat bine dispusa. Sunt toate starile la un loc amestecate in mine. Am asa o stare de betie fara alcool, parca-as sari pe pereti, parc-as dormi bustean, as vrea o bere, dar si 10 prieteni cu care s-o beau. Sau parca as bea o bere singura. Am energie cat pentru 10. Abia astept sa vina ziua de maine, abia astept sa vina primavara. Abia astept sa pot sa stau in parcul meu, in locul meu, cu muzica mea in urechi, asteptand sa vina unul din oamenii mei la mine. Abia astept sa fie cald si sa ma duc la tara, sa fac pe gospodina si sa repar casa mea de chirpici. Abia astept sa pot sa ies din casa fara sa inghet. Iarna e pentru cuddle si cota 1400. Iarna asta n-am fost nici la cota, nici cuddle. De-asta astept primavara. Primavara e pentru cele 20 de proiecte de care vreau sa ma apuc dar nu pot acum, primavara e pentru iarba, copaci albi si o tigara.
Vreau sa fac 1000 de proiecte, am atata energie incat ma enervez pe mine. Daca as fi in desene as fi o bila cu arcuri. Si as sari din perete in perete.
Am asa un chef sa trag tare aer in piept si sa rad in gura mare. Vreau sa fiu inapoi acasa, vreau primavara trecuta inapoi. Vreau sa iubesc cum iubeam atunci, sa am ce aveam atunci, vreau sa am grijile de atunci. Mie nu-mi plac schimbarile.

Un comentariu:

  1. Livia,si eu astept primavara,sunt nascuta in luna mai...imi place atat de mult acest anotimp ca pur si simplu simt ca ma energizeaza pentru tot anul...de aceea am si propus unor autori de pe blog sa ne intalnim la primavara la mine in Oas....:)

    RăspundețiȘtergere