GO! JOC AL MINŢII !



imaginea a fost luată de pe:

http://www.jocul-go.org/

GO-ul este un joc ridicat la rang de artă!
Cu părere de rău recunosc faptul că nu am avut răbdare să îl învăţ personal...
Dar cineva drag mie şi la care ţin foarte mult, cunoaşte jocul, are şi mintea corespunzătoare jocului GO şi ŞAH.
Public acest articol cu speranţa că voi găsi pe cineva care ar dori să joace GO, prin mesaje pe telefon.
O poveste scurtă despre joc am găsit pe acelaşi site, de unde am luat şi imaginea:

"GO-ul este un joc de aptitudine şi nu implică nici un element de hazard
Prin plasarea strategică a pieselor pe tablă, ambii jucători caută să construiască şi să controleze un teritoriu mai mare. Rezultatul partidei este determinat întotdeauna de nivelul general al calităţii deciziilor. Toate mutările sunt vizibile pe tablă. Jocul este plin de acţiune şi pasionant, trecând de la un front de luptă la altul pe măsură ce fiecare jucător urmăreşte un avantaj de poziţie.
Cu reguli incredibil de simple, dar cu o strategie care atinge nivelul de artă, GO-ul poate fi jucat de oricine, la orice nivel, fiind la fel de fascinant pentru începători ca şi pentru marii maeştrii.
Conform tradiţiei copiii de samurai trebuiau să primească prima sabie pe un câmp de luptă. Pentru că nu întotdeauna există unul în apropiere atunci o tablă de GO îi ţine locul şi copiii primeau sabia aşezaţi pe ea!"

Dacă doriţi să jucaţi GO, vă rog să îmi comunicaţi printr-un comentariu sau la adresa mea : heramariana@yahoo.com, pentru a vă comunica numerele de telefon ale jucătorului pasionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu