Smile therapy

Un turist se adresează unui ţăran:
- Spune uncheşule, care este cel mai rapid drum spre Bucureşti?
- Sunteţi pe jos sau cu maşina?
- Cu maşina.
- Atunci, după părerea mea, cu maşina...
Doi stau de vorbă:
- Auzi, mă, ce e ăla şah?
- Bă, şahu' e piesele alea care le băgăm noi în pungă când jucăm table.


Un om căruia îi cam plăcea să bea merge la doctor, acuzând grave dureri de cap. Doctorul îl consultă, după care îi spune:
– Nu pot să pun un diagnostic bolii dumneavoastră. Cred că de vină este alcoolul.
– Nici o problemă, domnule doctor, am să vin când sunteţi treaz.


Ce este soacra?
Soacra este un regizor al scenelor din familie.


Plutonierul:
- Ostaş Gavriliţă, poţi să înoţi?
Ostaşul:
- Pot, să trăiţi!
Plutonierul:
- Şi unde ai învăţat să înoţi?
Ostaşul:
- În apă, dom' plutonier!


La un salon de tablouri cu vânzare:
- Ce garanţie am că acest tablou e original şi nu este o copie?
- Noi eliberăm garanţie pe trei ani.


Anunţ: Vă putem ajuta să vă onoraţi datoriile, inclusiv cea conjugală.

- Dumneata într-adevăr ai 114 ani, moşulică?
- Exact!
- Şi ce ai făcut de ai ajuns la o vârstă aşa de înaintată?
- Am avut răbdare!


Un proprietar de Trabant în magazinul de piese auto:
- Pentru Trabantul meu aş dori două ştergătoare de parbriz.
La care vânzătorul:
- Este în ordine. Găsesc că e un schimb cinstit...


Doi ursi stau de vorba, inainte de hibernare si privesc cum frunzele
cad din copaci. Unul dintre ei zice:
- Odata si odata, tot ma trezesc eu mai din timp sa vad cine lipeste
frunzele la loc!

Un vanator vede un urs suit intr-un visin. Il intreaba:
- Ce faci acolo?
- Mananc cirese.
- Pai cum sa mananci cirese, tu nu vezi ca stai intr-un visin?
- Mi-am adus de-acasa!

De ce caraie cioara cand zboara? Schimba viteza!...

Este vara si foarte cald. Sotul iese din baie si ii spune sotiei:
- Iubito, e foarte cald si trebuie sa tund peluza. Ce crezi ca vor
spune vecinii daca ies afara dezbracat?
Sotia il priveste si raspunde:
- Ca probabil m-am casatorit cu tine pentru bani...

A pierde o sotie e un lucru deosebit de greu. In unele cazuri este
de-a dreptul imposibil...


La o unitate militara din desert vine un nou comandant. Vazand tipu o
camila legata de un stalp, intreaba ce-i cu ea.
- Pai, stiti domn sef, raspunde unul mai indraznet, cand mai avem
nevoie de femei .
Seara comandantul cere sa i se aduca camila in cort. Iese dupa o ora
inchieindu-se la pantaloni:
- Deci asa o faceti voi, hm?
- Noi in general o folosim sa mergem cu ea la femei in satul vecin


-Sunteti ginecolog?
- Nu, dar pot sa arunc o privire.

http://www.scacuncristina.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu