RENAŞTERE



Sunt verde, iată, am renăscut
Dintr-un pământ ce se vrea lut,
Încă ce lut, ar spune-olarul,
Acel’ ce-a transformat paharul
În cer albastru făr’ de nori
Ce nu-mi oferă preavize
Ci doar ploi ce-mi dau fiori.
Fiori din care-am renăscut
Dintr-un pământ ce se vrea lut.
Olarul meu ar spune-acum
Putem renaşte şi din scrum,
Un scrum unde a-ncolţit dorinţa,
Dorinţă fără paşaport,
Ci doar iubiri adânci de rob.
Iubiri din care-am renăscut
Dintr-un pamânt ce se vrea lut.

Geanina Codiţă


Sursa foto: http://www.wallpaper.evomail.ro

10 comentarii:

  1. Frumos! Foarte frumos! Va cer acordul spre a publica poezia si pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. @grosso modo,
    cu mare drag îmi dau acceptul.

    Mulţumesc pentru preluare.

    Zile pline de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos...asa cum ne-ai obisnuit. Felicitari Geanina!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @April,
    gândul meu este mereu la fructele ce-mi zâmbeu cândva pe blogul tău.

    Îmbrăţişări şi mulţumiri peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea, vine si vremea fructelor... in curand :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. @grosso modo,
    Pupici geaninoşi peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  7. @April,
    oricând sunt binevenite.

    Sunt fan al fructelor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Geanina,
    Ai poezii atat de frumoase, asa maiastru ti se-aseaza ideile si cuvintele in pagina, incat inhibi orice tentativa de a scrie poezie. Mai frumos nu se poate.
    Sau poate vei stimula apetitul de a scrie al tuturor.:)
    Sa vedem! :)
    Minunate poezii ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dan Ioanitescu ,
    cuvinte mult prea mari pentru scrierile mele.

    Mulţumesc.

    Seară magică!

    RăspundețiȘtergere