Premiu de la Tasha (multumesc)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5YRn0PCe26Au5flJBQ1k4AuD75e0M5Y8wEH7tcdzbwS-kw-nmWoFxuros6qVKf5vAG39Uz9cdGoIBWnPy0D4XAiX_KEbpu1bfeoIv0cUUU8iyoDYwDyWAYu62oJ_A905N__u2x13SDHiF/s320/de+la+Lillee.jpg

Ieri am primit un premiu de la Tasha,pe care il preiau "oficial" prin aceasta postare.Insa cel mai greu imi este sa il dau mai departe,criteriul impus fiind de a da premiul mai departe doar catre 5 persoane.
Pentru mine,fiecare dintre autori este special, tin la fiecare,si imi este foarte greu sa fac distinctie intre ei.Asadar,m-am gandit la o cale foarte simpla,in privinta alegerii celor 5 persoane catre care va merge premiul.
Voi lasa topul din bara laterala sa vorbeasca,adica voi trimite premiul catre cei 5 cei mai activi bloggeri.;)

Iata si conditiile:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;


2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List...

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Premiul merge mai departe la:

Dan Ioanitescu
Claudia Groza (DoarEu)
Monica Olteanu
Livia Carbunescu
Adniana

10 comentarii:

  1. MULTUMESC! SUNT ONORATA! SPER SA FIE UN PREMIU DE BUN AUGUR, ASA DE INCEPUT DE AN, CARE SA ANTICIPEZE UN NOBEL PENTRU LITAERATURA. ASTA IMI DORESC, PENTRU... CANDVA!
    CELE BUNE SA SE-ADUNE!
    ZAMBETE SI BUCURII IN FIECARE CLIPA!
    CLAUDIA, CU MULT DRAG!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm Claudia toate au inceput,chiar si calea catre premiul Nobel:)Bafta claudia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va aduca impliniri la fiecare ...ma bucur 100Ro ca l-ai preluat!
    Multumesc!:)
    Esti un baiat tare inimos si pui mult suflet in tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Tasha,ai dreptate,cel putin incerc sa pun suflet,pentru ca altfel nu ar avea rost....e la fel si intr-o relatie,daca partenerul te iubeste,si tu nu pe el/ea,parca nu e atat de frumos mimic...dar daca pui suflet,vei avea parte de cele mai frumoase zile/ani din viata:)nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord cu tine...chiar daca uneori rasplata nu vine imediat,in timp ea tot apare si atunci ti se pare un adevarat dar.

    RăspundețiȘtergere
  6. "FA-MA DOAMNE-UN BOB DE MEI SI M-ARUNCA-NTRE FEMEI" :)

    Feri iti multumesc!
    Si le multumesc tuturor ca m-au rabdat pana acum! :)
    Si le felicit pe toate celelalte premia(n)te.

    Draga Feri, nu as vrea sa te supar, dar m-as simti mult mai bine daca Geanina Coditza ar vea sa primeasca acest premiu in locul meu, pentru ca eu cred ca ea, poeta, il merita cu prisosinta! Este adevarat ca eu am scris mai mult, pentru ca ma numar printre veterani, dar trebuie sa recunosc ca talentul si Muza o iubesc pe Geanina.

    Geanina? :)
    M-ar onora daca l-ai primi.
    Il meriti! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc pentru această surpriză. Mă simt onorată de nominalizare, mai precis de cadoul şi aprecieri.
    Îl voi prelua cu mare drag pentru a treia oară. L-am mai primit de la Tasha şi Cristian . Îl voi afişa pe blog astăzi.

    Trimit gânduri bune şi mulţumiri fiindcă îmi citeşti poeziile.

    Zile pline de iubire alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cam tarziu eu ca de obicei....multumesc tare mult Feri...si toti il merita ca si mine:)

    Felicitari tuturor!

    PS. l-am mai primit o data...asta ca sa ma laud putin:)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  9. Feri, am primit mesajul tau...dar eu il am piblicat odata pe blogul meu...nu cred ca mai are rost sa l mai postez odata...

    Multumesc mult, mult de tot....

    RăspundețiȘtergere
  10. Monica si eu l-am primit din doua locuri,de la tine si de la Lille...am dat mai departe ...:)

    RăspundețiȘtergere