Planuri de viitor

Cand acum doi ani si ceva incepeam sa postez pe primul meu blog, o faceam ca pe un "moft", ca o imitatie. Ulterior, pe masura ce dezvoltam blogul, pe masura ce comentam pe la altii, incepeam sa ma dezvolt. Acum am ajuns sa fiu autor pe trei bloguri, doua ale mele si unul colectiv.
Nu am intentionat, la inceput, sa fac din blogging mai mult decat un hobby. Insa, pe masura ce postez, pe masura ce imi atrag tot mai multi cititori, ma gandesc ca bloggingul ar putea fi chiar o meserie. Ca literatura sau ziaristica, de pilda. O meserie care, bine gandita, ar putea aduce multi bani, cu mult mai multi decat salariul unui angajat la stat.
Nu, nu intentionez inca sa fac din asta o meserie. Nu am ajuns in stadiul in care sa pot castiga suficient de mult din asta. Dar ... cine stie?
In rest... ce mi-as mai putea dori de la viata in anul care tocmai a inceput? Sa am sanatate suficient de multa incat sa pot munci si sa pot sa ma bucur de viata. Sa pot sa ma bucur impreuna cu toti prietenii pe care i-as putea avea. Sa pot sa ma bucur de toate placerile si pasiunile pe care le pot avea in viata. Si, nu in ultimul rand, sa pot oferi tot ce se poate celor din preajma mea... si nu numai.
Si tot ce imi doresc mie... va doresc si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu