La volan

Un grup de cercetatori australieni sustin ca stiu de ce barbatii sunt vitezomani si de ce femeile parcheaza prost. Ei zic ca barbatilor le place riscul, pentru ca le placea si stramosilor lor din epoca de piatra, cind plecau cu mina goala la vinatoare. Cit despre femei, acestea nu se indepartau de grota prea mult, motiv pentru care nu erau in stare sa aprecieze bine distantele. Si, actualmente, sa reuseasca o parcare laterala. Asa o fi. Dar sa nu generalizam. Eu unul prefer sa mai merg un kilometru decit sa parchez lateral intre doua masini de cel putin 15.000 de euro bucata. Si care mai sunt si al dracului de apropiate!

8 comentarii:

  1. Si eu la fel :)).. ma refer la km in plus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehe!mai stiu eu una care gandeste ca tine..si eu fac la fel...nu ma aventurez intre doua masini foarte scumpe,nici a mea nu-i prea ieftina de altfel si tin la ea...iar in ultimul timp spatiile de parcare sunt asa putine,numarul masinilor creste si uite asa!
    La Viena insa era tragedie cu spatiul,ne-am plimbat o jumatate de ora sa gasim un loc....e noroc mare sa gasesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    femeile conduc mai rar, atâta tot! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ aalliinnaa - moamaaa! doar nu faci 10 km de la locul unde iti lasi masina pina unde ai treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ tasha - da stiu. am fost recent intr-o excursie la viena si ghidul s-a scuzat de intirziere pentru ca a venit cu bicicleta ( una din alea care se impacheteaza )deoarece isi lasase masina la mama dracului. in centru era durere. asa ca avea tot timpul bicicleta strinsa in bortbagaj

    RăspundețiȘtergere
  6. @ selene - asta sa fie explicatia? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehehe...rebelule,isteata treaba cu ghidul.

    RăspundețiȘtergere