Femeile detin puterea cand este vorba de sex?

Aseara am iesit cu prietenii intr-un bar nou deschis de pe langa mine,sa ne mai relaxam...Dar ce mi-a starnit interesul in acel bar nu au fost canapelele de piele sau cat de frumos e aranjat locul ci o femeie,o femeie care in 5 minute a convins un barbat sa plece cu ea acasa.Astazi ma intrebam:oare toata puterea este in mainile posesoarelor de sani?

Plecand de la ideea de mai sus,noi credem ca cu cat femeia este mai atragatoare cu atat are mai multa putere in alegerea partenerului,cu alte
cuvinte ea ne alege pe noi,nu noi pe ea.

Sa ne imaginam,ca barbati,cum ar fi sa fim o femeie frumoasa!
Daca pentru o zi ne punem in pielea unei femei vom vedea ca am avea multe
avantaje dar si probleme(mai ales in domeniul tehnic),dar mereu vom gasi un
"catelus" sa ne ajute,sau sa obtinem o bautura gratis...
Am putea zice ca asta e minunat nu?Ce viata lipsita de probleme,dar in acelasi
timp esti vazuta ca un obiect sexual,si nu e prea placut pentru ca nu
exista nicio putere in asta.Bineinteles ca ai putea sa agati un barbat in 5
minute si sa o faci cu el in urmatoarele 10,dar in asta consta puterea lor?
De a o face cu cine vrea in speranta ca vor gasi barbatul desprins din romanele
de dragoste sau cavalerul din poveste?

Am discutat cu mai multe femei pe tema asta si multe au zis ca dupa ce au "
agatat" un tip sexul a fost nesatisfacator,defapt prost rau.
Si de ce credeti ca sunt nesatisfacute?Am sa va fac o schema care suna asa:nu
exista provocare-nu exista drama-nu exista tensiune sexuala=sexul este
nesatisfacator.


Eu sunt de parere ca femeile nu detin puterea,din punct de vedere sexual,
deoarece realitatea e ca multe sunt nesatisfacute,nu se simt implinite si
de aceea cauta,la intamplare,barbatul ideal.

De ce am scris acest articol?

Nu vreau sa fie inteles ca fiind o dezbatere femei vs barbati ci
doar sa dau un mic sfat femeilor ce cauta barbatul perfect pentru ele
intr-un mod eronat si barbatilor,fiti mai increzatori in puterea masculina
si nu le lasati sa va "vaneze" pentru ca nu o sa iasa nimic bun,femeilor
le place drama si daca totul decurge prea perfect relatia se va termina la
fel de repede cum a si inceput.

***********************
http://clubul-meu.blogspot.com

8 comentarii:

  1. Femeile manipuleaza fara scrupule folosindu-se de atu-ul lor. In schimb, toate au un pret...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cauza si efect ....da....... invata sa citesti femeia posedata;:)...sau dependenta de scandal barfa etc:):)

    RăspundețiȘtergere
  3. femeilor nu le place drama, punct!
    sunt programate genetic pentru a o evita spre prezervarea speciei, punct!
    câți meni sunt în clabul tău?

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt inca 3 mani in clubul meu,defapt sunt doi baieti si o fata,dar ei posteaza foarte rar.
    Nu am inventat eu faptul ca le place drama,poate tie nu-ti place,dar am vorbit cu multe prietene care au avut un raspuns pozitiv,dupa care am testat....si ghici ce?...cand totul a decurs perfect,fara o cearta,fara nimic relatia a durat doua saptamani spunandu-mi ca e prea perfect si ca ei nu-i place.A doua relatie,tot pentru test,am incercat sa o fac sa ne certam mai din orice,nu in fiecare zi cearta,o data la cateva zile...relatia a durat 5 luni.A treia relatie a durat 8 luni si inca merge:).
    Deci Selena,poate tie nu-ti place drama,dar multor alte fete le place,face ca viata lor sa nu devina monotona.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba eu cred ca femeilor le place teribil sa dramatizeze!!! In cautarea protectiei barbatului, evident!

    RăspundețiȘtergere
  6. sper ca nu sunt multe femei sadomasochiste.......

    RăspundețiȘtergere
  7. Masochiste nu, poate nici sadice... dar sunt destule "dramatice"...pe principiul "drobului de sare".

    RăspundețiȘtergere
  8. Linkul catre blogul tau a fost facut invalid din cauza articolului duplicat,si neoriginal pe 100 Ro.Citeste regulamentul aici

    RăspundețiȘtergere