Anunt matrimonial ... pentru un zambet

Vreau sa zambesc… si dau un anunt matrimonial.
Tocmai mi-am cumparat o rochie cu nasturi pe spate. Caut domn dragut, vesel, inalt, care sa ma ajute sa inchid ultimul nasture. As dori sa stie povestea fabricarii nasturilor. Sunt confectionati din os de sepie? Forma si culoarea influenteaza starea de spirit? Nasturii crapa de ciuda? Dar de dorul unei atingeri? Nasturii au povesti de iubire? Au secrete ascunse?”
Astept cu nerabdare raspuns… de specialitate. Ha ha ha.

4 comentarii:

  1. :)))
    Domn inalt, vesel, dragut, pregatit la descheiatul nasturilor, nu incheiatul lor.

    Nasturii rochiei tale sunt din grau tratat la rece. Nu mai au forma si nici culoare, de ciuda ca nu-ti sunt aplicati direct pe piele.
    Starea de spirit o devoaleaza doar modul in care-ti vei abandona rochia pe canapea.
    :)
    Astept!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Multuumesc! Frumoasa abordare! Seara frumoasa! Ha ha ha....

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Eu iti multumesc. A fost irezistibil anuntul, astfel ca nu am putut rezista tentatiei.
    Seara frumoasa si tie si iti multumesc pentru zambet.

    RăspundețiȘtergere
  4. (Doar)EU "caut un barbat cu multa putere de munca, cu o afacere manoasa; caruia sa-i placa la nebunie sa spele vase si sa dea cu aspiratorul; care sa se ocupe responsabil de copii cata vreme eu ma dedic shopping-ului; care sa ma iubeasca patimas si nesatios...
    Preferabil ar fi, desigur, ca respectivii sa nu se cunoasca intre ei..." :))))

    RăspundețiȘtergere