Bancuri cu.... si fara perdea ...:)))



. Diriginta unei clase de a-12-a îşi întreabă elevii:
- Copii voi unde vreţi să daţi?
Raspunsul vine fulgerător de la Bulă:
- La buci!

2. Cerbii carpatini cu cât au coarnele mai mari, cu atât se consideră mai
frumoși.
La bărbați e invers. Cu cât au coarnele mai mari, cu atât sunt mai frumoase femeile lor.

3. Ţine minte! Când o femeie îţi zice că e bine, nu înseamnă că e şi destul!

4. - Domnisoara, de ce ai picioarele cracanate?
-Pentru ca sa nu-ti freci prea tare urechile!

5. Barbatul care nu are noroc la femei, nu stie ce noroc are!

6. - Iubitule, saruta-ma sub coada...
- Unde, fa, in cur?!!!
- Nu, boule, pe ceafa!

7. N-am asteptat de la nimeni niciun ajutor, niciodata.
Tot ce am ,e facut de mana mea.
Chiar si orgasmele...

8. De ce sunt femeile friguroase?
- Pentru că blăniţa lor are-o găurică!

9. Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin regulat de la muncă.
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…

10. - Domnişoară, faceţi sex pe bani?
- Nu, bineînţeles.
- Ce bine, că eu tocmai am rămas fără bani.
11. Cugetari la locul de munca:
Ceva nu-i in ordine cu mine: o clipa nu-s atent si ma trezesc ca muncesc...

12. - Alo, poliţia? Veniţi, vă rog, cineva încearcă să mă vio… o… O! O! OOO!!!
Nu mai veniiiiiiiiiiiiiţi!

13. Azi noapte, bărbatu-meu a fost sălbatic în dormitor. M-a prins cu
amantul.

14. Conform condițiilor reality-show-ului fiecare concurent putea să-și ia pe insula nelocuită doar câte un singur obiect. Ion și-a luat o carte, Vasile un casetofon, Costel calculatorul iar Bulă o femeie gonflabilă.
Peste o lună Bulă avea și carte și casetofon și calculator…

15. O blonda la doctor:
- Domnisoara unde va inteapa?
- In masina, dar mi-a promis ca in curand inchiriaza o garsoniera.

16. Luati o rigla de 15 cm. Vi se pare mica, mica, nu? Iar acuma puneti-o alaturi de penis. 
Iata relativitatea!

17. Se duce Bulă la o prostituată şi o întreabă:
- Cât imi iei pentru o labă?
- Zece euroi.
- Mersi. Vroiam doar să ştiu cât economisesc eu în fiecare zi.

17 b.
Se duce Bulă la o prostituată şi o întreabă:
- Cât imi iei pentru o labă?
- Zece euroi.
- Si dac iti fut 2 labe.. ?!
18. La o cină de afaceri:
- Mă scuzaţi, sunteţi cumva patronul firmei la care lucrează soţul meu?
- Nu!
- Atunci vă rog să vă scoateţi mâna din chiloţii mei!

19. El vine acasă beat mort, la mijitul zorilor dimineaţa . Ea începe cu meliţa:
- Câţi bani ai cheltuit boule?
- Vreo şase milioane…
- Animalule cu şase milioane pot trăi o lună!
- Normal, tu nu bei, nu fumezi, pizdă ai…

20. Soţia îl trezeşte pe soţul ei:
- Dumnezeule mare!… Un om s-a băgat în pat cu noi şi m-a futut!
- Şi de ce nu ai strigat netrebnico?!
- Pentru că am crezut că eşti tu până am ajuns la al treilea număr. Abia atunci am început să mă îndoiesc!


2 comentarii:

  1. Foarte tari bancurile...iar cat despre poza cu pisicute pur si simplu adorabile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu. Eu am foarte multe bloguri si pun si acolo, dar in general alte bancuri in caz ca vor citi comentatorii si acolo, sa nu-i plictisesc ! O seara frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere