Robotzi-ed

In postul de tranzitie, tocmai mi-am dat seama ca am omis ceva foarte important care s-a intamplat in acest timp si care in perioada care a urmat a cam revolutionat Romania prin modul absolut genial al umorului si imaginatiei dovedite. Da, vorbesc aici, despre cei de la Creative Monkeyz, care dupa parerea, merita RESPECT si ar trebui incurajati(nu ca ar avea nevoie) sa continue cu operele lor, pentru ca o fac intr-un mod "mai absolut ca vodca" de genial.


Pentru mine, chestia asta cu Robotzii s-a intamplat undeva prin februarie spre martie cred, cand deja aparusera vreo 3 episoade din ceea ce urma sa devina in ultima perioada, poate cel mai asteptat si cunoscut nume in materie de seriale scurte din Romania. Revenind la idee, imi aduc aminte si acum ca veneam dupa o zi de facultate, si mergand cu o colega(poate mai sarita de pe fix decat sunt eu), incepe sa povesteasca la un moment dat actiunea din Robotzi, pufnind intr-un ras zgomotos la fiecare 3 secunde. Zic, ok(in sinea mea), no problem,(cum ar zice Momaie...o criza de ras intr-un loc public, am mai trecut noi prin d-astea...dar despre asta vom vorbi intr-un alt post), dar macar sa am si eu idee, ca sa stiu o treaba. Intr-un final, reuseste printre hohote de ras sa imi spuna despre ce e vorba, ajung la camin(unde unul din colegii mei dormea dus, dar asta e partea a doua), si caut respectivul episod. Cand am ajuns la episodul 2, am avut unul din acele blocaje de ras,  cand nu te mai poti opri(prietenii stiu de ce) si te doare stomacul, maxilarul si lacrimile incep sa iti curga nestingherite(l-am intrebat a doua zi pe colegul meu daca m-a injurat strasnic si mi-a spus ca nu si-a dat seama, deci totul ok).


De atunci si pana acum, cei de la Creative Monkeyz au scos in fiecare saptamana cate un episod, si pe langa acestea, nenumarate creatii personale, pe care eu le admir. N-as putea sa spun decat RESPECT din nou si sa speram ca in Romania, odata cu trecerea timpului vor aparea din ce in ce mai multe creatii de succes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu