Bună Ziua ! Mi se zice Gheorghe ! ~ Fi Binecuvântat în NUMELE Domnului ! Eu sunt ... ; ~ pt. (100 Ro)

Reciprocitate 
Punct. PUNCT ! P.U.N.C.T.
~
Gata ! Am IERTAT ... un Punct !
După ce, MAI ÎNTÂI ... l-am "cunoscut", l-am "analizat", mi-am "extras" asemănările şi deosebirile, l-am "judecat". Aici, la JUDECATĂ, a fost mai simplu:
Am GĂSIT DoarATAT: un PUNCT. Totuşi, suficient de MULT pentru a avea PUTEREA de a mă AFECTA. În Trecut, în Prezent, în Viitor, nu contează !
EU ... l-am IERTAT !
Doar pentru ATÂT Dumnezeu NU mă iartă ŞI pe MINE !
Eu ... l-am IERTAT !
Acum, nu înseamnă că "Şi Dumnezeu mă va IERTA PE MINE" ! Ca şi cum, eu însumi DAU ŞANSĂ Lui Dumnezeu ... SĂ EXISTE PRIN MINE !
Doar NU pot UITA că de fapt, EU, eu, "eu" MĂ AFLU ÎNCĂ, tocmai datorită Lui Dumnezeu ! Deci ÎN NICI UN CAZ INVERS !
Dumnezeu DEJA ne-a IERTAT prin FIUL SĂU, prin Sacrificiul Fiului Dumnezeu DEJA ne-a Iertat ! Din Veacul VECILOR, şi nu doar de "2000 de ani", însă pentru TOATĂ Vecia !
Eu, ca "persoană", CE pot să mai adaug ... PESTE VOIA Lui Dumnezeu ?
NIMIC ! Doar Supunerea conştientă în "faţa" CREATORULUI !
IDEEA în sine, de A IERTA un SEMEN de al meu, de parcă MI-AR FI GREŞIT CU CEVA; oare CU CE, un PUNCT ... să-mi fi GREŞIT MIE ? De ÎMI CERE să-l iert EU PE EL !
Dar EL, PUNCTUL, ... ce face ?
El, în "relaţia sa cu mine", CE FACE ? Ce face altceva DECÂT a solicita, şi, eventual A OBŢINE Iertarea MEA ?
"EL ... PUNCTUL", nici NU există !
"El" ... PUNCTUL !
Are însă Blog !
Are Blog şi, ca atâţia ALŢII, VREA DE LA MINE ... CEVA, VREA DE FAPT TOTUL, căci ... "EL", PUNCTUL, nu îmi dă nimic ! Dacă el PUNCTUL, zice DESPRE EL ... că-i PUNCT şi NIMIC altceva, ... NU NIMIC, ... NIMIC DE NIMIC ALTCEVA, ... acest PUNCT, ne-oferindu-mi NIMIC, dar, ÎN SCHIMB cerindu-mi CEVA, ORICE, inclusiv LECTURA ARTICOLELOR SALE, deci OBŢINÂND Timpul MEU, culmea, acordându-i şi IERTAREA, el , ACEST PUNCT, ... MĂ RĂPEŞTE CU TOTUL ... de la Dumnezeu !
Aparent, ca PUNCT, iată că nu doar NU SE PREZINTĂ în RECIPROCITATE, dar, aparent ... ÎMI ÎNDRUGĂ ... "verzi şi uscate". De-ale lui, căci TOŢI avem DEJA "verzile şi uscăţele" noastre ! Aparent ÎMI DĂ CEVA, dar de fapt ... ÎMI IA TOTUL ! Oare DE CE se ascund aceşti "SEMENI de-ai MEI", de ce NU SE PREZINTĂ, mai întâi, pe ei înşişi ? Asemenea acestui PUNCT, cunosc că şi "Îngerul tău" ... ARE BLOG !
 Domnului "Îngerul tău" i-am SPUS motivul pentru care NU îi voi citi Blogul, indiferent de "MINUNĂŢIILE" pe care mi le-ar spune ... ACOLO !
Acum, cred că pot pune PUNCT. Este PUNCTUL MEU, în nici un caz ... PUNCTUL care a "CREAT" ... acest Blog !
...
OARE punctul, MĂ VA IERTA ... la "rândul său" ?
~
Cornelius, :)  
~
Mulţumesc domnului Feri, pentru încredere !
Mulţumesc celor care m-au susţinut benefic !
Mulţumesc Proniei Cereşti, care încă mă îngăduie !
 
Am un Proiect ce mi l-am propus pentru Blogul 100 Ro, încă de anul trecut. Pentru cei care nu ştiu despre mine, dar, vor citi acest articol, voi face o scurtă trecere în revistă.
 
Nu voi mai aminti că am fost Clonat (poate că acea clonă este în "vacanţă"). Nu voi mai aminti că, din cauza acelei clonări, numele meu a fost terfelit şi că aproape toţi "Prietenii" din Blogosferă, m-au părăsit. Nu voi mai aminti despre doi opozanţi de seamă, bloggeri importanţi. Gata.
 
Doresc pe mai departe, având statutul de AUTOR 100 Ro, să CONTRIBUI şi eu periodic, nu doar prin comentarii la articolele celorlalţi AUTORI. Am o rugăminte către toţi autorii de Bloguri ca aici, pe 100 Ro, să şi citească, dar, să şi comenteze ! Eu consider comentariile ~ încununarea Articolului, a Postării, căci, nu doar că a ajuns SĂ FIE CITIT, dar, a rezonat printr-o reacţie din partea cititorului. Eu consider că, dacă se păstrează ESENŢA comentariului, acesta ESTE O COMPLETARE la Articol, este o participare activă din partea cititorului.
 
Voi posta pe 100 Ro fără să fiu obsedat de numărul "contribuţiilor" mele ci, mai degrabă voi ţine cont, ca şi până acum, de CALITATEA acestor ... contribuţii. Tematicile mele, cele pe care le utilizez, nu sunt "bătute în cuie", nu sunt FIXE. Am desigur preferinţe şi îmi place să adaug (la începutul postării) O POZĂ care "să definească vizual", "gândurile" expuse, IDEEA postării, sau, să SUGEREZE o Idee, un Gând care să-l sublinieze specific pe cel din articol.
 
Nu-mi "plac" ... ANONIMII, indiferent CUM îşi fac simţită prezenţa. Dacă AU CEVA DE ASCUNS, este "treaba lor", pur şi simplu ... ÎI IGNOR. Sau, civilizat, pentru că am totuşi O Empatie faţă de dumnealor, le precizez PUNCTUL meu de vedere !
~
DoarATAT.
~
Cornelius, :)

~
Articolul cu pricina îl redau mai jos (în caz că DISPARE):
vineri, 11 martie 2011



Iertaţi-mă...
Şi Dumnezeu să vă ierte!

2 comentarii:

Anonim spunea...
Domnul!
Anonim spunea...
Nadejde! Simonel
VĂ ROG: să nu fiu înţeles greşit ! Blogul Oameni şi Demoni este remarcabil, are articole interesante, dar ... ÎNTREG BLOGUL se află sub ANONIMAT, din cauză că AUTORUL asta "doreşte" ! Eu nu agreez astfel de Bloguri, oricât de "BINE" ar fi ... realizate ! Dacă SE ASCUNDE, un astfel de "autor" este NEAVENIT, cu atât mai mult, cu cât VORBEŞTE despre Dumnezeu, Sfinţenie, Mântuitorul etc., teme care NU AU CREDIBILITATE ca "articol de Blog", atâta vreme cât "Autorul" ... este: NIMENI !!!
~
Bună Ziua ! Mi se zice Gheorghe ! ~ Fi Binecuvântat în NUMELE Domnului ! Eu sunt ... ; ~ pt. (100 Ro) - *Reciprocitate * ~ Punct. PUNCT ! P.U.N.C.T. ~ Gata ! Am IERTAT ... un Punct ! După ce, MAI ÎNTÂI ... l-am "cunoscut", l-am "analizat", mi-am "extras" ...
Cu 21 minute în urmă
 
~,

4 comentarii:

  1. Sunt multi oameni pe lume,fara o ocupatie ,eu cred ca aici pot incapea toti.Indiferent de statut poti sa-ti spui toate ofurile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua !
    Doamnei marianely !
    ~
    Vă mulţumesc pentru comentariu !
    Însă, abia acum am terminat postarea (articolul)(cca. 10:21 AM).
    A trebuit să "forţez" închiderea, deoarece MĂ BLOCASEM şi nu mai puteam face nimic (când mă blochez pe NET, nici diacritice nu pot să mai adaug, nici banale copy/paste STRICT NECESARE, totul "merge" cu viteza melcului, ori DE LOC !
    ~
    Cred că adresarea dvs. MĂ VIZEAZĂ pe mine, ori ... mă vizează şi pe mine !
    Vă asigur că NU am dorit să fiu răutăcios, că ABIA ASTĂZI am găsit respectivul Blog (Oameni şi Demoni), însă NU POT să nu mă implic, luînd atitudine şi ... precizându-mi punctul meu de vedere.
    Eu chiar regret că, asemenea acestui autor, având pseudonimul "punct" (îl mai "cunosc" şi pe "Îngerul tău"), mai sunt şi alţii, care SE ASCUND ... deşi AU CE SPUNE !
    Am încredere că, mai devreme sau mai târziu, asemenea atitudini tranşante, îi vor convinge să părăsească ANONIMATUL !!!
    Vă cred ! În principiu AVEŢI DREPTATE ! "Indiferent de statut poţi să-ţi spui toate ofurile".
    ÎNSĂ:
    *- eu nu pot SĂ MĂ ADRESEZ unui "punct" (căci n-are PROFIL chiar deloc !), sau unui "Îngerul tău", la fel, cu PROFIL incomplet.
    Ca pseudonime ... sunt frumoase ... şi ATÂT !
    *- Eu cred că NU POT AVEA CREDIBILITATE, atâta timp cât ... nu AU personalitate !
    De ce, de cine ... SE ASCUND ?
    *- aceleaşi imputări, pot fi aduse ORICĂREI forme de "Anonimat" şi aici includ chiar şi pe cei CARE au PROFIL ... evident FANTEZIE (unii sunt de pe LUNA, alţii sunt ... animale, sau orice ALTCEVA, numai PERSOANE REALE nu !
    Mulţi se feresc să comenteze, pentru a nu-şi "scoate la iveală" ... "profilul de blogger" (Adresa, cum îi zic eu)
    Alţii, mai buni tehnic, se trec pe "Profil indisponibil"
    ~
    Cornelius, :)

    PS: ... sunt de acord ! este dreptul lor SĂ SE BAGE ÎN SEAMĂ ! Însă, nu-i păcat să vorbeşti despre Dumnezeu, ori ALTĂ temă importantă, FĂRĂ CREDIBILITATEA necesară ?
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut cu incredere initiativa dvs.Domnule Cornelius, de a echilibra raportul pe acest blog. Mi-as dori sa fie incurajata demnitatea si sa se contracareze meschinaria, indiferent din partea cui vine si pentru ce anume sentiment murdar, ascuns si mai ales imoral.
    Sa auzim numai de bine !
    O duminica frumoasa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma Iertati, doamna Odorica Ion !
    Trebuia sa IES cu toate 10 Blogurile,(de-odata) avand acelasi inceput, dar diferind pozele si finalurile, insa M-AM BLOCAT in NET.
    ~
    DEMNITATEA !
    meschinaria - sentiment murdar, ascuns, imoral
    ~
    O Duminica frumoasa ... TUTUROR ! (caci "tutulor", spunea fostul Presedinte, din pacate impuscat de ZIUA Mantuitorului !)
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere