Refuz


Femeile spun un lucru, dar de fapt vor sa transmita altceva. Se pot inventa tot felul de motive pentru a refuza sa faci un anumit lucru, dar totul devine mult mai delicat cand e vorba de sex. Cele mai comune “scuze” sunt lipsa de “chef”, durerea de cap, supararea, stresul. Toate aceste paravane ascund de fapt motive banale si incredibile pentru care femeile refuza sa faca sex.
Iata o lista cu adevaratele motive:
- Nu ai spalat vasele
- Ai flirtat cu chelnerita si m-am enervat
- Esti bolnav si nu vreau sa te apropii de mine
- Sunt bolnava si nu vreau sa te apropii de mine
- Nu m-am spalat pe dinti
- Se pare ca nici tu nu te-ai spalat pe dinti
- Nu acorzi suficienta atnetie preludiului
- Nu vreau sa fac sex oral si stiu ca asta vrei la inceput. Pur si simplu nu vreau.
- Nu vreau s-o fac fix in momentul in crezi tu ca se va intampla.
- Te-ai comportat ca un pervers toata ziua si e enervant.
- Mi-e foame.
- Sunt obosita.
- Esti beat si eu nu sunt.
- Nu ma simt sexy.
- Nu ma intereseaza sexul deloc.
- M-am culcat cu altcineva mai devreme.
- Vreau doar sa fiu singura.
- Toata lumea m-a enervat astazi, nu vreau sa faci si tu asta.
- Esti nesimtit.
- Te-ai comportat urat azi cu mine.
- M-am masturbat azi. Mi-e suficient.
- Nu pot sa am orgasm si nu am chef sa ma prefac.
- Tu nu esti excitat si m-am saturat sa incerc.
- Hainele tale de casa nu sunt deloc sexy.
- Tu nu vrei s-o facem, iar eu vreau , dar nu am starea necesara ca sa-ti explic.
- Mi-am amintit de un fost iubit azi. Nu pot s-o fac cu tine.
- Am toane.
- Acum cinci minute ma ignorai si acum vrei sa facem sex? Nu!
- Abia am facut dus si nu vreau sa ma murdaresc.
- Nu cred ca ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu