Vacanta...

Dupa multi ani de zile in care n-am mai iesit din oras in scopul petrecerii vacantei (in ultimii 20-25 de ani am iesit in vacanta cam "din an in pasti", adicatelea la cativa ani buni o data, timp de cateva zile, pana-ntr-o saptamana), acum mi-am facut de cap timp de vreo 5-6 zile... La munte... La Vatra Dornei, unde nu mai fusesem de cand abia iesisem din stadiul de bebe (nici nu stiu daca ajunsesem la scoala...). Amintiri din acea perioada? Vagi: munte, brazi si un parc cu multe veverite, care mancau cu pofta nuci din mainile turistilor.
Am stat la o pensiune ceva mai retrasa, aproape de gara. Aveam priveliste, din balconul camerei, spre padurea cocotata pe munte, de unde venea in valuri parfum discret si racoros de brad. Tarifele? Rezonabile. Confort? Trei stele. Plus eleganta, liniste, intimitate. Priviti prezentarea locului aici.
M-am intors acasa cu bateriile cat de cat incarcate. Si cu dorinta de a reveni in acelasi loc cat de curand. Caci merita sa ne respectam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu