Movie time



Nu sunt o devoratoare de filme... Nu merg pe principiul ca tot ce-i nou si plin de reclama trebuie vazut. Am niste preferinte foarte bine stabilite in materie de filme si greu ma scoti din ale mele. Iar daca nici trailer-ul nu-mi face cu ochiul sau...pur si simplu mi se pune mie pata ca nu-mi place ( chiar daca n-am nici o idee despre film)...s-a zis. Nu ma uit si gata. Asa am facut si cu Avatar. De cand se roaga al meu domn sa-l vedem..nu si pace. S-a creat o asa mare valva in jurul acestui "proiect", incat nici nu vroiam sa aud. Mie nu-mi placea...stiam eu! Ca e prea mult s.f., ca e tras de par, ca-s multi bani bagati in efecte si mie acest lucru nu-mi surade...Si incepeam cu exemple: ai vazut Dorothy Mills, un film cu un buget destul de redus si ce marfa a fost...ca povestea e mai importanta, ca nu stiu ce.

Pana in seara asta cand am cedat. Toata lumea lauda "avatarul", domnul meu ma batea la cap, si am zis oooook, fie. Eeeh, acum nu-mi place sa recunosc dar trebuie. Este ceva absolut ... minunat, nu se poate descrie in cuvinte. Mi-a placut la nebunie absolut tot. Am stat doua ore si jumatate fara sa respir, fara sa pun pauze cum fac in mod obisnuit, fara sa comentez...fara sa casc, fara sa fumez. Spun din toata inima ca este un film genial, care merita vazut. Nu vreau sa va povestesc despre ce este vorba, poate mai sunt persoane ce nu l-au vazut si nu se merita doar sa citesti despre el, trebuie sa-l vezi. Chiar si dupa ce s-a terminat, am ramas cu un sentiment placut...
Si acum..daca va citi domnul meu sigur ma va tachina: Vezi ti-am zis eu ca-i misto...dar trebuie sa fii tu incapatanata!
Ei na...acum mai zi ceva!

3 comentarii:

  1. Bun gasit si la mult ani!
    O reactie similara am avut-o si eu... hm.. ce raht de film o fi etc.
    L-am vazut!
    Sincer?
    Tehnologia cu care s-au laudat ei, pe mine nu m-a impresionat. Nu intru in detalii ca nu are sens.
    POVESTEA a facut toti banii.
    POVESTEA este super faina si... m-am indragostit de meduzele (semintele) acelea zburatoare!
    :)
    MERITA vazut filmul, nu este atat de spectaculos pe cat i se face reclama, insa POVESTEA face toti banii

    RăspundețiȘtergere
  2. Da asa este, te face sa te transpui si tu in film,sa simti ca vrei sa fii pe Pandorra...hmm te face sa visezi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. "avatar" e un pur si simplu un basm,cu personaje negative si pozitive,atmosfera e de basm si binele triumfa...te transpune in atmosfera copilariei parca,cind totul era incarcat de frumos,fantastic si fericire si binele era valoarea suprema.mie asa mi s-a aratat...

    RăspundețiȘtergere