Masaj erotic

Am intrat la ea în casă. M-a luat de mână, m-a dezbrăcat şi m-a băgat în baie. Mi-a făcut duş, m-a spălat din cap până în picioare. M-a şters şi m-a dus în cameră. Câteva beţigaşe parfumate fumegau, lumânărele erau aprinse peste tot. Era o atmosferă intimă, plăcută, caldă. M-a întins pe pat. S-a dezbrăcat. A început să îmi maseze spatele. Uleiul pe care îl folosea mirosea a trandafiri şi levănţică. A continuat să îmi maseze spatele, braţele, bucile, picioarele. Eram relaxat. Îmi plăcea. Îi simţeam sânii alunecând pe spatele meu. Îi simţeam sfârcurile deja întărite cum îmi masau bucile. Eram excitat. Ea la fel. Continua însă să mă mângâie şi să mă maseze. M-a întors apoi. Stăteam pe spate. A început uşor să îmi maseze gâtul. Apoi a coborât pe piept, pe burtă. Mă atingea cu corpul ei. Îmi dădea senzaţii. Cobora cu mâinile. Eram excitat şi aşteptam atingerea ei. Se juca cu mine. A ignorat erecţia mea şi a continuat masajul pe picioare. Doar sânii ei îmi mângâiau xxx. O priveam goală. Îmi mângâia corpul cu corpul ei. Miroseam amândoi a levănţică şi trandafiri. Îmi masa tălpile. Îşi mângâia zona intimă de xxx mea erectă. O simţeam caldă şi udă. A lăsat să curgă câteva picături de ulei pe xxx mea. Simţeam cum se scurg încet. Mă gâdilau şi mă furnicau în acelaşi timp. Mă excitau. Mi-a prins xxx cu o mână, iar cu cealaltă îmi masa xxx. Se juca cu ele ca şi cum ar fi fost două bile de relaxare chinezeşti. Îmi făcea un hand job excelent. Cu plăcere. Fără nici o grabă. Întreaga ei atenţie era îndreptată asupra plăcerii mele. M-a lăsat să termin sub plăcerea mângâielilor mâinilor ei. Mirosind a trandafiri şi a levănţică. Un orgasm creat subtil, doar din atingeri. Închisesem ochii şi savuram momentul. Eram relaxat şi terminat.

M-a trezit la realitate: "O sută de lei te costă."


Un comentariu:

  1. Te-ai simtit bine? Ce mai conteaza in rest?! :))
    E trist cand te loveste realitatea, dar important este ca pe moment sa se merite si sa uiti de tot. Asta e un masaj erotic adevarat!

    RăspundețiȘtergere