Bancuri....

2014

Bancuri....

Mare concert. 
O solista isi face debutul. Dupa ce termina de cantat, 
este chemata la rampa de mai multe ori. Se lasa cu bis. 
Din nou la rampa, sala se agita, canta un al doilea bis. 
Iar este chemata la rampa. Sala cere inca un bis. 
Ea spune:
- Domnilor, serios, am obosit! Cat vreti sa va mai cant, melodia asta? 
O voce din sala: 
- Pana cand o inveti! 
*****
Va felicitam! Ati castigat marele premiu, oferit de firma noastra - un milion de dolari. 
De-acum inainte, familia dv. va primi de la noi, cate un dolar pe an, in urmatorul milion de ani.
*****
Noutati pozitive. 
Astazi, peste China s-a abatut cea mai mare invazie de lacuste 
din ultima mie de ani. In sfarsit, tot poporul chinez, a mancat pe saturate... 
*****
In autobuz. O fetita se aprope de o femeie insarcinata, care sedea pe un scaun. 
- Ce-ai acolo? - intreaba fetita, aratand cu degetelul la burta acesteia. 
- Ei, aici se afla micutul meu bebelus!... - raspunde femeia, incantata sa intre in vorba. 
Fetita:
- Il iubesti?... 
- O, da, mai mult decat orice pe lume! 
- Atunci, de ce l-ai mancat?
*****
Educatoarea o intreaba pe Mariuca, la gradinita:
- De la cine ai tu, Mariuco, parul asta asa de bogat si frumos, 
de la tatal tau sau de la mamica? 
- Cred ca de la tata, ca el nu mai are deloc... 
***** 
- D-le student, nu este frumos sa dormi la cursul meu! 
- Nu dorm, d-le profesor! Eu, pur si simplu, clipesc foaaarte incet.... 
***** 
Doi studenti de Conservator. 
- Ce dracu' sa fac? Luni am examen la compozitie si n-am scris nici macar portativ... 
- Stii ce, ia o lucrare a profului si scrie-o de la coada la cap. N-o sa se prinda... 
- Am incercat sa fac asta, cu mai multe piese d-ale lui... tot timpul iese Brahms! 
***** 
Doi copilasi, de vreo patru ani, un baietel si o fetita, din familii diferite, 
se jucau in pielea goala pe o plaja la Marea Neagra. 
La un moment dat, fetita remarca podoaba de sub burta baietelului si zice: 
- Iete-te, n-am stiut ca e asa o diferenta intre olteni si moldoveni!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu