Un banc nerusinat :))) (daca va e rusine stergeti-l:))))

Un moşulică la doctor:
- Domnule doctor, vă rog să-mi faceţi ceva pentru că eu nu mai pot face nimic cu baba şi asta mi-a spus că dacă nu-i fac ceva, mă lasă definitiv acum, după 50 de ani de căsătorie...
- Dar domnule... la varsta dumitale nu mai pot face nimic, încearcă şi dumneata aşa cum mai vezi seara la televizor, cu limba, de exemplu...
- Nu pot, domnule doctor, că baba mea e bătrană şi are un lindic ca un castravete...
- Aşa de mare???
- Nu, aşa de acru...
- Dar nu-i nimic.... poţi să iei o zaharniţă şi să presari zahăr peste el, să-i corectezi gustul...
- Nu se poate, domnule doctor... am încercat, dar cand fac treaba asta aşa mă dor ochii de înnebunesc...
- ???
- Păi să vedeţi... baba mea, aşa cum am zis, e bătrană tare şi nu se mai controlează prea bine... aşa că din cand în cand mai scapă cate o băşină şi atunci îmi aruncă tot zahărul în ochi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu