Carmen Mureşan - În Piaţa Mare

@};-  Mi-e drag si mie
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Pe mine soarta mă tot poartă-n voia sa
Şi vin mereu în Piaţa Mare
Dar astăzi cui anume oare i-ar păsa
Pe cine-aştept

Pot cumpăra iubire falsă pe arginţi
Şi crini ucişi în Piaţa Mare
Mult prea uşor te-învaţă viaţa cum să minţi
Deşi nu-i drept.

Mi-e drag şi mie
Chiar dacă moartea printre crini adie
Mi-e drag şi mie
Ceva mai bine uneori să-mi fie

Dar toate astea sunt doar visuri de doi bani
Şi-adorm de tot în Piaţa Mare
De parcă port în suflet răni de mii de ani
Fără să ştiu

Visez apoi covor de roi şi de furnici
Cum fac măcel în Piaţa Mare
Şi tot bazarul vieţii cu dorinţe mici
Va fi pustiu

Mi-e drag şi mie
Chiar dacă moartea printre crini adie
Ceva mai bine uneori să-mi fie
Prin mărăcinii căilor spre Rai

Hai, Hai

Mi-e drag şi mie
Să mă bucur de-o minune vie

Dar toate astea sunt doar visuri de doi bani
Şi-adorm de tot în Piaţa Mare
De parcă port în suflet răni de mii de ani
Fără să ştiu

Pot cumpăra iubire falsă pe arginţi
Şi crini ucişi în Piaţa Mare
Mult prea uşor te-învaţă viaţa cum să minţi
Deşi nu-i drept.

Mi-e drag şi mie
Chiar dacă moartea printre crini adie
Mi-e drag şi mie
Ceva mai bine uneori să-mi fie

Mi-e drag şi mie
Chiar dacă moartea printre crini adie
Mi-e drag şi mie
Ceva mai bine uneori să-mi fie

Mi-e drag şi mie
Chiar dacă moartea printre crini adie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu