PIZZA SASA KAI (partea a 2-a)



A sosit pizza....SASA KAI (5 cai + 1 cal vegetarian)

Ca sa pot trage o concluzie, a trebuit sa o mananc. Si ne-am aventurat cei 3 muschetari flamanzi "care este" peste pizza sasa kai. Abia am reusit sa fac 2 poze inainte ca ceilalti 2 muschetari sa inceapa sa infulece.

alexandru hategan, pizza,  sasa,  sase,  6,  kai,  cai,  tigani, flamanzi, cola, cal, irish,   targu mures

alexandru hategan, pizza,  sasa,  sase,  6,  kai,  cai,  tigani, flamanzi, cola, cal, irish,   targu mures

Calul vegetarian (ca de` calu` chiar e vegetarian... ) a fost nashpa daca ma intebati pe mine, dar ceilalti 5 cai nu au fost vegetarieni si au fost fenomenali. In mod normal dintr-o pizza asa mare se satura 4 persoane, cu conditia ca una dintre persoane sa aprecieze calu` vegetarian.

Acestea fiind spuse, am macat ca niste tigani flamanzi, ne-am sters la bot de resturi si am ragait 5 KAI, dupa ce-am baut si cam juma` de litru de cola peste...

Concluzie: MERITA !!! A fost bun !!! Gotti si altii pot sa-si inchida sandramaua :P :)). De-acuma cand sunt in compania altor 2 fomisti flamanzi, comand cei SASA KAI de PIZZA

Pentru detalii despre pizza: aici (Pizza Sasa Kai... Maxim 6) sau puteti comanda la telefon 0265-211.200

Un comentariu:

  1. pizza asta a fost cea mai buna pizza care am mancat-o vreodata. Si e si foarte ieftina (25 RON) acum, DAR AU STRICAT-O.

    Partea vegetariana o face cu rosii si castraveti, cea cu carne nu mai are carne sau are gust rau :|

    RăspundețiȘtergere