Ce stii despre iubire?


Ce stii despre iubire cand erai preocupata doar de prietenii tai? Ce fel de iubire m-ai oferit cand altii erau mai importanti ca mine? De ce ma minteai cand ma uitam in ochii tai? Stiai ca te iubesc, credeai ca poti face orice si nu te parasesc? M-a durut cand am aflat de relatia ta cu cel mai bun prieten de-al tau. Tu imi ziceai ca sunteti doar prieteni, iar eu ca un prost te-am crezut. Am crezut ca tu nu esti ca alte fete. Credeam ca tu nu esti cu 2 fete. 9 luni au trecut si mi-am revenit. Mi-am dat seama ca nu te-am mai iubit. Degeaba am simtit ca te mai iubesc, cu tine nu cred ca mai vorbesc. N-o sa mai astept sa ma suni, ca oricum n-o faceai. Faceai, dar nu pe mine ma sunai. M-a durut ca acum altcineva este important pentru tine. Dar acuma este bine. Stiu cine esti. Ma bucur ca nu te mai iubesc. Poti trai mai departe. Eu mi-am ales drumul meu, care nu duce spre tine. Te ocoleste cu 100 de mile. Poate intr-o zi cineva te va face sa suferi, cum am suferit si io din cauza ta. Asta este viata ta. Du-te, nu te uita inapoi. N-o sa mai existe "noi". Numai oameni noi, iubiri noi, dar cu tine nici o data, fara tine cu alta fata. A trecut ce m-a durut. Te salut.
                                                                              (...dedicatie pentru fosta mea prietena...)

7 comentarii:

  1. ...toti la un moment dat....:(...dar trece sdi apare altcineva. Un altcineva...care e cu totul altfel:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @monica Hm eu cred ca mi-e frica sa o pot accepta pe accea altcineva...

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmi...primul pas este sa o accepti fiindu-ti firca si apoi, impreuna cu ea, descoperindu-o te vei trezi ca nu iti mai e frica:)...vb din experineta:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu-ti fie frica de un nou inceput. Si nu privi ceea ce incepi cu teama ca se va intampla cum s-a intamplat cu EX-a.
    Inceputurile sunt mereu pline de incertitudini, dar cu incredere de sine, cu sinceritate, totul poate devini nespus de frumos
    Succes!!!

    RăspundețiȘtergere