Personaje

Tocmai ce am venit de la cursul de dezvoltare personala. Am avut de scris o poveste, pe etape, in care psihologii ne-au ajutat sa ne regasim. Ce ascunse sunt caile Domnului.
Fiecare avem povesti atat de interesante... unele au radacini in viata intrauterina chiar. Palpitant tot ce afli, intrebarile pe care ti le adresezi.
Am plecat insotita de "Felix si Otilia", m-am intors cu propria persoana la chestionat.
Amrealizat ca sunt ppersoana independenta.Nu mai rezist sa depind de un autobuz care sa imi limiteze timpul de actiune. De taximetristi imi este teama. Este timpul sa iau masuri.
In autobuz, un pusti isi sunase mama sa ii spuna ca a terminat antrenamentul si vine singur spre casa. Mama este speriata. El ii spune: "Mama, mama sunt deja in autobuz. Lasa-ma in pace!"
Ma intorc in timpsi imi amintesc primele iesiri, departe de casa, singura. Eram clasa a VIII-a, mergeam la meditatii. Imi era frica si de umbra mea.
Este atat de important -desi este cumplit de greu, imi inchipui - sa ai incredere in copii si sa le oferi sansa sa isi dovedeasca perspicacitatea si independenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu