Banc Basescu

http://www.ziua.ro/pics/2009/11/28/1259409457.jpg

In timp ce ma uitam dupa cuvintele cautate pe google cu ajutorul carora vizitatorii au ajuns pe 100 Ro,am dat peste niste bancuri cu Basescu :P:

****************************************

Băsescu il cheamă urgent la Cotroceni pe Pogea pentru indicaţii preţioase:

- Să-mi scoţi de unde ştii două miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor şi asigurarea celor mai bune condiţii de trai pentru puşcăriaşi.

- De unde, şefu'? Dacă aveam banii ăştia i-am da la invăţămant!

- Măi, tu crezi că după alegeri eu ma duc la şcoală?

*************************************************************

Băsescu se trezeşte dimineaţa la vila de la Scroviştea. Afară ninsese, totul era feeric. Iese in prag, se intinde, cand, deodată incremeneşte: pe zapada imaculată era scris cu urină "Maine vei muri!". Agitaţie, politie, SRI, SIE, DIE, etc. Cercetări, probe, amprente. A doua zi vine şeful SRI:

- Au venit două probe de la laborator şi am o veste proastă şi una foarte proastă.

- Zi-o pe aia proastă.

- Au ieşit probele de urină şi urina e a lui Boc.

- Oamenii mei! Oamenii mei au trădat! Ce veste poate fi mai proastă decat asta?

-A ieşit şi proba grafologică: scrisul e a lui Tăriceanu...

**************************************************************

Un comentariu: