Frumusete

Nu sunt genul care sa piarda timpul - un domn elegant, a carui pelerina curge pe umeri si are o trena luuuunga, ce ajunge in secole departare- atat de valoros uitandu-ma la televizor.
Dar azi, sambata find, obosita si putin racita, amales sa butonez televizorul. Am ales Pro Tv cu emisiunea "Ce se intampla doctore?". A urmat "Frumuste pe muchie de cutit", emisiunea care te face din urata frumoasa, te remodeleaza. Ma uitam si ma gandeam daca as face asa ceva vreodata. Nu, caci sunt o femeie fricoasa. Silicoane mi-as putea pune, dar de ce, daca Dumnezeu mi-a dat atat cat trebuie. Sani mici si minte multa, glumesc eu. La dentist am ajuns si eu,din stima pentru mine sau de durere... Liposuctii sa nu aud. Prefer sa alerg kilometri, sa urc si sa cobor scari, sa sar coarda.
Nu sunt o frumusete, dar ma fac placuta prin faptul ca zambesc, ca ascult si ca spun o vorba blanda atunci cand trebuie, cui are nevoie.
Incerc sa fiu o femeie ingrijita, sa ma imbrac asortat si modern sau clasic (nu dai gres niciodata).
Oare cand devii din urata frumoasa, te mai intereseaza sa te intorci la cratita? Nu iti doresti firesc o alta viata sociala?
Oare barbatii apreciaza doar frumusetea fizica? Sper sa nu...
Nu ma operez pentru frumusete... ma ingrijesc pentru a fi "frumoasa" si am grija de frumusetea sufletului meu.

2 comentarii:

  1. Frumusetea care iasa cel mai in evidenta este, dupa parerea mea,personalitatea.Personalitatea da frumusete individului,dupa aceea aspectul fizic....

    RăspundețiȘtergere