Dunărea şi peştii şi ... Pielea de mătase



Modelul: Ruxandra,
Fotograful: O prietenă,
Fata din poezie: Orice fată din lume care merită toată atenţia care i se poate dărui,



Mă pierdusem în ochii tăi.
Parcă eram un pescar în largul Dunării,
iar Dunărea. Era lină,
Era pur şi simplu superbă.
Lumina cădea lin pe apa
în care peştii vorbitori tăceau,
de teamă că te-ar putea trezi.
Lumina bătea timid pe pielea ta fină,
aurie ...
Pielea ta mătăsoasă.
Şi Dunărea deveni subit furtunoasă,
Te-ai ridicat,
Peştii au ţipat,
Se înnorase, cerul se făcu gri.
Plângeai, strigai la mine.
Peştii? Şi ei speriaţi,
Alunecau pe lacrimile tale
şi au scăpat ...

18 comentarii:

  1. No i'm not. Stomacul meu nu are fluturi aşa că.

    RăspundețiȘtergere
  2. iti dau eu de la mine,si asa nu'si au rostul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. cum adică? Să am fluturi pentru tine şi tu nu pentru mine. Nu e corect. [-(

    RăspundețiȘtergere
  4. /:) nu prea intelege capsorul meu maro deschis si frumos ce ai vrut sa zici.Dar sunt de acord cu tine, sa stii:> :))

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord cu mine asupra la ce? Dacă îmi dai tu fluturi de la tine, eu o să am fluturi pentru tine dar cum eu nu îţi dau fluturi tu nu o să ai fluturi pentru mine. :D Observi?

    RăspundețiȘtergere
  6. :D :)) da, observ :) gresit.daca eu iti dau fluturi de la mine,tu nu o sa ai fluturi pentru mine doar pentru ca sunt de la mine,ci o sa ai fluturi pentru persoana pentru care am eu fluturi. :D observi?

    RăspundețiȘtergere
  7. adniana ii da fluturi lui paranoid,paranoid va avea fluturi de la adniana,apoi paranoid o sa aiba fluturi pentru adniana ...insa paranoid zice ca adniana nu o sa aiba fluturi pentru paranoid,doar paranoid va avea futuri pentru adniana,pentru ca paranoid nu ii va da fluturi adnianei

    RăspundețiȘtergere
  8. 100 Ro mă bucur că nu am băut peste măsură azi că mă tâmpeai de tot.

    RăspundețiȘtergere
  9. ..f tare fotgrafia....ce ochi are modelul...si poezia e super....si parca zici ca nu aveai fluturi..la asemenea versuri fara fluturi????hmmmmm?

    RăspundețiȘtergere
  10. crezi?:p eu ti-am spus..poezia face totul nu modelul..
    si.. multumesc pentru comentarii.. :p ( modelul:)) )

    RăspundețiȘtergere