Trece timpul sau noi trecem pe langa el

Beto:
Biblioteca Prafuita
Titlu Articol:
Post:

Noi spunem ca timpul trece repede, anii s-au dus. Dar timpul spune ca noi imbatranim si noi trecem pe langa el. Oare timpul sta pe loc?
Daca am opri cu totii toate ceasurile de la telefon, TV, PC, de pe mana, de pe perete, din centrul orasului, daca am opri ceasurile oare am imbatrani? Da. Ceasurile sunt de ajutor, ne ajuta sa ne sincronizam la scoala, munca, intalniri de afaceri sau pur si simplu iesiri prin oras. Ne-am putea oare sincroniza fara ceas? Care este adevarul. Daca vom afla adevarul, ne vom preface oare ca il ignoram? Suntem noi o mizerie de oameni? De ce nu vrem sa vedem adevarata realitate a vietii noastre. Se scurge viata oare intr-o clepsidra.
"Timpul a fugit a trecut s-a dus
Nu m-a intrebat daca am ceva de spus
Acum privesc la tot ce am fost odata
Si-mi vine sa plang cu zambetul pe fata" -By BeTo
Ne axam ochii spre alte lucruri, investind in alte lucruri insa am trecut cu vederea spre lucrurile esentiale vietii. Iar "cei care ne iau", investesc in arme biologice punandu-le in aplicare pe noi, in loc sa ne ajute sa implinim vise. Suntem noi un numar prea mare pe aceasta planeta, incat suntem nevoiti sa ne ucidem intre noi? Suntem nevoiti sa reducem din populatie pentru a avea spatiul necesar unde sa ne desfasuram? Da, astea se numesc crime legale, pe cand altii daca ucid sunt inchisi, distrugand visele acestuia, luandu-i libertatea. Toate acestea au aparut odata cu omul, cu evolutia omului. In loc sa evoluam spre ceva frumos, ne confruntam zilnic cu aceleasi mizerii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu