PA-uri, PA-uri, PA-uri .........



Ce mult mi-a placut de primul zbanghiu al tarii, cum i-a imbirligat el pe toti de-a valma  guvern, procurori, judecatori , cum stateau ei mititeii ca niste copilasi de gradinita grupa mica, cemai i-a facut muci pe toti.
Dar cel mai mult mi-a placut de tribunul CVT care arunca cu sentintele judecatoresti  spre tavan si ele  parca dansind cadeau in jos. Altii tremura asteptind o  hotatire judecatoreasca care inseamna  viata,  sau moarte lenta pentru ei
Insa cel mai mult mi-a placut cum o facea pe executoarea judecatoreasca urita si proasta si analfabeta. In incheiere i-a aruncat un pahar cu apa in fata ca, sa se mai trezeasca ca prea avea mutra adormita.  Atit am vazut si mi-a placut la nebunie. Ca nu ma mai uit la emisiuni cu moderatoare, sa nu ma enervez ca daca as fi eu acolo pe post de moderatoare,  ii incaibaram  intre ei, pe toti, pe toti, pe toti......
P.S. Nu in ultimul rind imi face sila  Teodor Baconski,  ministrul de externe care constituie o rusine, pentru celebrul sau tata.  Sluganicia fara de primul om al tarii si fata de E.U., este o jignire si ma mir cum T.B. accepta asa ceva, mai ales dupa treaba cu jacuzzi. Acest libidinos incurabil trebuie inlaturat si nu numai pentru faptul ca nu este retinut si trece in desuitudine,  relatiile  dintre barbati si femei tratindu-le pe cele din urma, ca pe niste prostituate de lux,  cind este incalzit .:))
Sa maturam de pe scena politica aceste javre! Curaj!
http://odorica.blogspot.com/

Pa Pa Pa - uri.....

4 comentarii:

  1. URATA INCAIERARE..ACUM NU NE RAMANE DECAT SA-L MAI VOTAM CA PRESEDINTE..CACI DUPA ACEEA VOM MAI VEDEA,CE INJURATURI VOM MAI PRIMI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, ma bucur ca urmaresti cele spuse de mine, ca parere personala. Am mai adaugat un paragraf ca il uitasem pe primul gigolo al tarii Teodor Baconski, Ministrul de Externe, rusinea familiei sale. Sint sigura ca celebrul sau tata, se intoarce in mormint de furie la, laudele desantate ale fiului sau.
    Te sarut,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi Odorica!

    WC TUDOR este un neam prost. Nu-i nimic de admirat la el.

    Limbajul tau draga Odorica, imi pare rau ca trebuie sa ti-o spun, nu mai este al unei doamne, asa cum ne-ai obisnuit pana acum. De ce ai lasat garda jos si ai scazut calitatea?

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani !
    M-am adaptat conjuncturii !
    Dar ma voi redresa curind !
    O seara frumoasa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere