Un Pa ...de la care nu m-am putut abtine

Chiar daca nu este scris de o batrina comunista de succes din  Ardeal, cu care eu nu ma pot compara, nici la 2 pe fata doi pe dos, totusi mi-am asumat dreptul de a spune citeva cuvinte referitor la,  mesajele de pe zidurile Ambasadei Ungariei.
Mie mi se pare o copilarie, care nu inseamna nimic.
Ca sa insemne ceva, trebuie sa fie alungati criminalii tarii care fac un RAPT, sau l-au facut  cu toate inlesnirile dind  dreptul asupra teritoriului Romaniei, nationalistilor radicali maghiari. Pentru a se tine la putere niste  cazaturi abjecte si ramolite sa suga banii nostrii,  pina mor.
Nu uitati ca pentru teritoriile din Ardeal, au murit  generatii de tineri soldati viteji romani,  de-a lungul timpului si mai ales in ultimele 2 razboaie mondiale.Au murit multumiti ca au facut ceva pentru Romania.
Gata nu reusesc sa fac si eu un Pa... ca lumea  caci scriu des, nu odata pe an ca sa nu pice in nas admiratorii. Curaj !Viitorul apropiat este al nostru daca vrem asta!
Odorica

Un comentariu:

  1. Scuze, am gresit, nu am vrut sa spun batrina comunista, am vrut sa spun batrina cazatura. Cer scuze celui care, cu durere in suflet, a facut sesizarea. Nu am nimic cu batrinele comuniste, ci cu cazaturile batrine de orice fel.
    Cu respect si inca odata scuze,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere