Dedublari anormale.

Eu sunt vantul care tine praful in stagiul de plutire in acest Pamant limitat cu fiinte nelimitate. Pentru ca eu sunt capabil sa controlez lucrurile din jur doar cu mintea mea spulberata de imagini neimaginabile.
Am fost raza de lumina, acum sunt o cupa cu intuneric.
Universul care imi percepe gandurile si emotiile transmise prin corp este controlat de insusi fiinta mea.
Lumea se invarte in jurul meu chiar daca Pamantul sta pe loc, totusi nu sunt oglindit de nici o fiinta.
Fiintele? Nu ma regasesc in nici una chiar daca fac parte din ele, insa gasesc asemanari minuscule fata de diferentele dintre mine si ele. Printre fum si ceata realizez ca am descoperit o sticla vopsita pe o parte care imi reflecta trupul, insa adevarata oglindire este necunoscuta. Deasta am cautat prin planul astral, in aceasta lume am gasit doar semne de intrebare. In raiul crestin era doar o singura intrebare. Cine pe cine cunoaste?
Dedublari anormale. Drama melancolica. Intrebari primite in loc de raspuns

Ti-a plăcut articolul?
Nu :( -Atunci lasă un comentariu cu părerea ta, in secțiunea de mai jos :( 

De Beto!

Un comentariu:

  1. Cu acest articol mi-ai pus creierul pe bigudiuri. Avea dreptate Murphi in privinta mea:).
    Pa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere