Amin

 http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/
Oare o fi rugaciune?
Oare atunci cand scriu, devin eu insusi textul?
Textul mi-e oglinda? Spuneti-mi voi...
Eu stiu ca sunt propriu sclav liber in propria mea arta si tind sa cunosc acel adevar care ma obliga sa imi pun doua intrebari. Acel adevar va fi unul frumos? sau Acel adevar ma va distruge?
De fiecare daca cand incerc sa imi rostesc adevarul, cuvintele nu imi ies intregi din gura. Si totusi daca voi reusi sa scot raspunsul intreg pe gura, va fi adevarul adevarat? O alta intrebare de care nu sunt sigur.
Sunt un bataus sadic cu arma pozitionata la tampla care recita bancuri sadice.
Sunt puterea suprema al tuturor puterilor supreme, dar numai in mintea mea. Si scriu aceste cuvinte beate, imbatat de propriul parfum si ma trezesc ca n-am dat nici un sens. Si ma invart prin aceste cuvinte fara chip, intr-o lume fara nume. As vrea sa ma inalt asupra adevarului dar am doar o singura aripa si aia...naparlita.
Invoc Zeii absoluti sa imi spuna cine sunt, ei mi-au raspuns ca odata ma chema Beto, acum ...banuiesc ca nu ma mai cheama nimeni. Stiu doar ca nu mai sunt virgin, viata mi-o treage, ma stoarce si ma intoarce cum vrea ea.
Parca sunt inchis intre 4 pereti, mi-ar face placere dar din pacate sunt peretii unui costiug.
Amin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu