Swingeri.....:)))))

Două familii de swingeri s-au căsătorit azi în Bucureşti

09 februarie 2012 Mihai Radu 
Două familii de swingeri s-au căsătorit azi în Bucureşti
Două familii de swingeri și-au unit azi destinele în fața ofițerului stării civile din sectorul 2 al Capitalei. "E cea mai fericită zi din viața mea", a declarat familia Popescu. "Eu nu am fost ca alte familii din ziua de azi. Eu pînă acum am locuit cu părinții și socrii. La ora 10 eram acasă. Familia Dumitrescu este prima din viața mea", a mai spus ea, vizibil emoționată de eveniment.
Familia Dumitrescu are o medie de vîrstă de 42 de ani și lucrează în publicitate. "Sînt la o vîrstă la care trebuie să mă gîndesc și la familie", a spus familia Dumitrescu. Ea deplînge modul în care, în ziua de azi, munca și cariera trec de cele mai multe ori pe primul loc, valorile familiei și ale căminului tradițional fiind pur și simplu abandonate.
La ceremonie s-a cîntat minute în șir "Swinger, swinger little star/ How I wonder what you are".
http://catavencii.ro/

3 comentarii:

  1. Imi imaginez si eu cat de fericiti erau impreuna :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer,eu invidiez astfel de cupluri,si asta pt ca oricat as iubi swing ul nu pot gasi o parttenere stabila pt asta,deci,,,felicitari insa eu va invidiez

    RăspundețiȘtergere