Un banc....


O femeie vine la preot și se plânge că soțul o înșeală. 
Preotul îi spune:
- Nu cred una ca asta, el așa om cumsecade…
- Da părinte, păi uite, am și dovada - și scoate o pereche de chiloți femeiești.
- Bine, am să-l chem și am să discut cu el, iar chiloții i-a luat în semn de dovadă si i-a pus în buzunar. 
Ajunge el acasă, copilul cere niste mărunțis pentru înghețată, iar deoarece mama nu avea mărunt, preotul îi spune:
--Letitia, ia din haina mea, că pare-se că aveam ceva mărunt. Se duce Letitia, băgă mâna în buzunarul hainei si când acolo, găseste chiloții, îi ia, se apropie de soț și-l sărută.
El nedumerit de cele întâmplate si mai ales de reacția ei, a amuțit, gândindu-se cum să-i explice neînțelegerea, iar ea:
- Nu stiam dragule că mă iubesti asa tare, încât si chiloții mei îi porți cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu