Sint nazdravana nu ???:))))

Cind eram tinara la  botezul fiului meu acum 40 de ani am auzit un banc. Directorul petrecuse o noapte cu femeia de servicu.
A doua zi  era sedinta cu dare de seama asa cum se facea. Si  in marele birou s-a strecurat si femeia de servicuu cu andrelele in mina 2 pe fata doi pe dos, lucrind la un ciorap de lina cu model nemtesc din acela care se incepe de sus, nu cu model romanesc care se incepe de la calcii. Si in timp ce expunea Directorul puctul de vedere al lui personal, femeia de serviciu intreaba din cind in cind, daca isi mai aduce aminte de noaptea precedenta? Directorul nu raspundea, dar se intreaba cum a ajus acolo?  Daca vede  femeia de serviciu ca nu raspunde, il mai intreaba odata si inca odata. Directorul exasperat spune  celor prezenti, ca femeia este nebuna. Dar ea intepata raspunde peltic, cum ii era vorba:" Ce nebuna, ce nebuna ? Azi noapte cind sug... lim ... in gura nu mai eram nebuna"?
Nu am uitat nici bancul, pe care l-am mai auzit de atunci de mai multe ori, dar  am inteles de ce au si femeile de serviciu trecere la Directorii Generali pe principiul ca, "nu conteaza cit de lung ai parul , ci cum gindesti". Toate femeile sint interesante pentru interesati. Sa nu ne mai miram atunci, de ce femei la virsta a 3-a, chiar si maritate, sint cuceritoare absolute pe piata muncii :)))
http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu