Multumesc !!!! :)

Multumesc tuturor celor care mi-au trimis urari, poezii, pamflete, declaratii, videoclipuri, dedicatii,  dinainte de Craciun si pina azi si in continuare. Daca nu v-am raspuns la o parte pina acum, este ca nu am citit si vreau sa stiu despre ce este vorba. Inainte de Craciun fiind pagini intregi de mailuri, m-am speriat ca nu fac fata si am  inceput sa sterg, lucru pe care il regret, dar mai tirziu am zis sa le pastrez chiar daca  nu am timp momentan.Le voi citi pe toate cu mare atentie, cind vreau sa scap de mizeriile politice de la tv. si vreau sa iau o pauza sa citesc vorbe bune.In nici un an nu am primit atit de multe mesaje, din toata lumea.
Le citesc cu credinta ca nu au fost scrise de complezenta, doar asa  fara nici un sentiment curat. Stiu ca sint unii barbati care, isi bagau ceva in tricotaje si PA-uri,  iar acum in bataie de joc le cinta in struna. Eu nu vreau ca acestia sa-mi fi scris, caci nu pot discerne minciuna de adevar. 
In spiritul bunei credinte, va multumesc din tot sufletul. Consider ca aceste vorbe frumoase, mi-au fost dedicate mie si numai mie Am pus o floare de stinjenel, uitata nedrept si mai putin prezenta pe bloguri. Este floarea mea de suflet pentru ca, in copilarie mergeam de cum ma sculam si ma bagam in tufete de stinjenei cu roua pe ei si un miros care mie imi placea. Inca odata va multumesc si acest mesaj il voi pune si pe alte bloguri, caci nu  toate persoanele care mi-au scris, citesc si aici. Va doresc un an bun, mai bun decit cel care abia a trecut .  Demnitate !!!
 Va imbratisez si va sarut cu drag,  pe toti cei de buna credinta!
Odorica  :)
http://odoricaion.blogspot.com/

3 comentarii:

  1. Stanjenel sau iris, floare care m-a fermecat si pe mine in copilarie.Cei ce scriu aici,nu cred ca scriu asa de dragul scrisului ci pun si un pic de suflet.

    RăspundețiȘtergere