Despre fericire


Parca postul lui Dan mi-a adus aminte de o dezbatere  avuta pe un forum legat de fericire,de unde ne vine de altfel fericirea...pentru ca eu fac comentarii mai lungi,ca deh! asa sunt eu latifundiara,uit sa ma opresc...fir'ar sa fie" masura "asta!;)...am zis hai sa scriu un articol.
Am simtit pe pielea mea ca atunci cand eram in culmea fericirii ca sa zic asa...trebuia sa vina in viata mea si un val de suferinta...si nu stiu daca acel val  mi-a facut rau sau bine...cred ca mi-a pregatit doar drumul spre fericirea care urma sa vina din nou..ca atare n-am disperat niciodata,si nu i-am cerut Lui decat ceea ce crede El ca-i mai bine pentru mine,mi se pare cea mai aleasa ruga...apropos de asta,am sa va spun o pilda,o pilda care ar trebui sa ne dea de gandit,nu sunt o habotnica,ma duc la biserica atunci cand simt nevoia sa fiu in casa Lui,dar casa lui poate fi oriunde daca crezi cu adevarat in El....deci si la mine acasa.
Asa...se spune ca un om amarat se ruga in fiecare zi ,si-l implora pe D-zeu sa -l ajute sa se intalneasca si el macar o data cu fericirea.Vazandu-l atat de suparat D-zeu i-a spus:
-Baga pisica in casa....
A doua zi,omul din nou se roaga fierbinte:
-Doamne,fa-ma te rog fericit...
-Baga cainele in casa...ii spune D-zeu,omul insa se roaga mai departe,dar ii era din ce in ce mai greu,baga pe rand si olile,si vacile si porcii si caii...
Se roaga mai departe,la o vreme,D-zeu ii spune:
- Ti-e greu?Scoate pisica din casa...si tot asa cum le-ai bagat,adica una cite una,scoate-le pe rand din casa...
Incepe omul nostru sa evacueze casa si in ultima seara ramine numai cu sotia lui si cu cei 11 copii ai sai.
Dupa ce a terminat s-a asezat in genunchi si i-a spus lui D-zeu:
-Multumesc Doamne pentru tot! acum sunt cu adevarat FERICIT!
Nimic nu se schimbase la el,era ca la inceput,doar starea de spirit...ca atare sa nu uitam ca fericirea este o stare...de noi depinde daca suntem sau nu fericiti...Inainte de a vedea unde ajungem si ce vrem,este bine sa vedem unde suntem si ce avem...si apoi sa ne tanguim,daca este cazul.Si mai cred ceva...atunci cand n-o vedem,suntem legati la ochi...va trebui deci sa invatam s-o vedem...sa-i simtim prezenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu