BANCURI....

- Nu crezi, iubitule, că masca din ulei de citrice mă ajută să arăt mai bine?
- Desigur, scumpo. Nici nu înteleg de ce o mai scoti.
 
 
Aseară, înainte să ne culcăm, m-am apucat să dezgheţ frigiderul,
Sau cum îi mai zice nevastă-mea la preludiu.
 
 
Fiul meu de patru ani m-a întrebat zilele trecute:
- Tati, tu ce ţi-ai dorit mai mult, băiat sau fetiţă?
- Sincer să fiu, mi-am dorit doar să mă distrez.
 
 
- Tati, ce este o ciocănitoare?
- O privighetoare după ce s-a măritat…
 
 
Bulă către tatăl său:
- Tată, am două întrebări.
Pot să primesc mai multi bani de buzunar?
Si a doua: de ce nu!?
 
 
- Care este avantajul unei relaţii la distanţă?
- Toţi patru sunt fericiţi!
 
 
Dragi domnişoare, aveţi pielea uscată, părul rar si unghiile fragile?
Sau aveţi probleme cu greutatea?
Veniţi la noi. E întuneric. Iar noi suntem beţi!
 
 
- Dragule, de azi încep dieta. Am să mănânc numai homar, caviar si trufe!
- Da’ ce te zgârcesti în asa hal, draga mea?
Mai bine ai începe să mănânci direct bani.
 
 
Pot întelege femeile care au dulapurile pline de haine si tot n-au cu ce să se îmbrace.
Am agenda telefonului plină, dar tot n-am cu cine sa fac sex.
 
 
Alcoolul mă ajută uneori să uit de toate…
Aseară la nightclub, am uitat si că-s însurat.
 
 
Doi oameni de zăpadă taceau de mult.
Începe să ningă. Si unul dintre ei rupe tăcerea:
- Uite: celule stem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu