Bancuri despre scotieni


Scotia. Razboi intre doua cetati.
De la prima cetate zboara o ghiulea, de la a doua cade o bucata de zid.
De la a doua cetate zboara o ghiulea, de la prima cade un zid. Si tot asa o saptamana intreaga.
La un moment dat, insa, liniste totala.
De la prima cetate se aude:
- Baaaaaa, de ce nu mai trageti?
De la a doua cetate se raspunde:
- Nu putem, ghiuleaua e la voi!



Un scotian condamnat la spanzuratoare, este vizitat de fiul sau;
- Fiule, vezi ca in spatele casei sunt ingropate 3 pungi cu bani: una pentru mama ta, una pentru tine si a treia o aduci aici.
- Dar ce faci tu cu banii?
- Ii dau la cel ce ma spanzura...
 - Lasa-mi mie punga tata, ca te spanzur eu!


Un scotian merge la posta sa trimita o telegrama:
- Sarut mana doamna, cat ma costa sa trimit o telegrama?
- 10 penny/cuvant.
- Semnatura e tot un cuvant?
- Nu, semnatura nu costa nimic!
- Bun, atunci scrieti asa in telegrama: " Salut"
- Salut? Doar atat?
- Da!
- Si la semnatura, ce trec?
- "prietenul tau care te asteapta la trenul de 09.00, la linia 4, gara centrala."



Un scotian ajunge la un pod, ii plateste podarului un penny si pleaca mai departe.
- Hei, tinere – striga podarul. Tariful este de doi penny!
 - Stiu, stiu – raspunde tanarul cu o voce amarata – dar eu merg numai pana la jumatate si de acolo ma arunc in apa!


După ce recunoşti un vapor scoţian?
Nu zboară pescăruşii deasupra lui…



Într-un ziar din Scotia, stirea de pe prima pagina:
 "Taxi prăbuşit în prăpastie. 42 de morţi."


O familie de scoțieni, la fast-food. Mănâncă ei bine, și, când să plece, bărbatul îi spune ospătarului:
- Restul să mi-l împachetați... știți, pentru cățel!
- Desigur, domnule!
La care copilașii, urlând de fericire:
 - Uraaa! Ne cumpără cățeeel!


Î: Care este ultima dorinţă a unui scoţian?
R: Ca familia să stingă toate luminile cât timp e lumânarea aprinsă.



Un scotian comanda la restaurant un snitel. Gandindu-se sa opreasca jumatate de snitel pentru cina, ii spune chelnerului:
− Te rog, sa-mi impachetezi bucata asta, am s-o duc acasa pisicutei mele !
Dupa putin timp, ospatarul se intoarce cu pachetelul.
− Cred ca pisicuta dumneavoastra va fi foarte fericita, domnule. Am pus langa snitel si un soarce mort !



Un scotian se plangea de serviciile unei firme de curatatorie:
- E prea scump. Eu nu v-am adus decat o singura rufa la spalat!
- Aveti dreptate, dar intr-un buzunar al gecii dumneavoastra am gasit doua tricouri, in altul un pulover si in al treilea alte doua tricouri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu