Gigolo de BABE :))) :))) :)))

Cind viata iti intoarce spatele, ciupeste-o de cur :)))

De cind sint nu m-am distrat asa de bine ca in acest an. Distractia a inceput dinainte de Craciun, cu tot felul de mesaje care de care mai haioase. Dar pentru ca am refuzat sa plec de acasa si am stat singura, am avut timp sa ma distrez, incit nu am dormit  si cite 2 nopti la rind.Asta pentru ca in primavara mi s-a atras atentia ca exista pe internet gigolo de babe. Eu am spus ca ma voi autocontrola, dar a fost pe dos. Si de cite ori  eram i nsultata mi se reamintea acest lucru, eu ioc. Cind am intrebat  pe cel care ma insulta , de ce asta mi s-a spus ca pe net. e o abureala si cine nu se prinde este socotita curva. Asa ca s-a trecut mai  departe la zapacirea babelor pe facebook ascuns, ca pe urma sa apara  mizeriile. Insa va spun  ca  acesti gigolo pe opresc la batrine,  caci ele nu au experienta tinerelor la barbati. Batrinele sint satule de casnicie de zeci de ani si le incing imaginatia iar cele singure,  au lipsa de  detoate si nu au barbati chiar batrini, pe care sa-i imbete cu o cana de palinca de 80 de grade, asa incit sa  faca lucrari mai bune decit tinerii.:)))
Si eu acum, daca am vazut ca sint mai multe categorii de barbati pe net,( caci am evitat  persoanele  si publicatiile care m-au felicitat, le raspund dupa sarbatori ca am timp tot anul in care am intrat), am triat  numai barbatii straini care nu stiu romaneste,pentru a cistiga timp ca ei trebuie sa traduca pe google, cite 5 intr-o echipa. Dintre acestia apoi am selectat pe cei vor sa se insoare cu mine, tot asa cite 5 ca daca sint mai multi in echipa nu-i pot controla, dupa aceea  pe cei care  iti spun toti  cu rinduri de maimutoi, la fel din orice colt al lumii ca "te pupa cu limbuta peste tot :)). Tot asa in echipe de cite 5 sa-i poti comtrola. Pe ceilalti, care iti spun de la inceput stai asa, ba pe stinga ba pe dtreapa si apoi sa dai chilotii jos ii elimini, cind spui ca inchizi calculatorul pentru ca ei iti raspund repede:"ma lasi neterminat?":)))
Deci te ocupi de cele 2 categorii, primii care vor sa se insoare cu tine le spui ca nu poti ca ai un secret pe care nu-l poti spune. Dar spui asta pe cite 2 rinduri ca sa aiba de tradus caci, pui cuvintele in mai multe limbi mai ales in rusa ca sa  treaca mai mult timp:) si tu sa treci pe rind la celelalte echipe de cite 5. Dupa rugaminti si trecerea a citeva zeci de minute spui ca, nu esti fata mare. Si acum ii imparti in 2 pe cei care te accepta asa si pe cei care spun ca iti platesc operatia. Dar nu uita copiaza textele inainte sa le pui la toti la fel. Si cind ai ajuns in acest punct  spui ca nu indraznesti la cei care vor sa plateasca , sa le iei banii si o tii langa.
Apoi treci la  barbatii care iti promit  sarutari cu limbuta pe peste tot. Pe acestia ii lungesti cu cuvintele" si eu la fel.:)))'. Nu uita si acestia grupati in grupe de cite 5 ca sa-i tii sub control Scrii mesajul de cel putin 2 rinduri in mai multe limbi ca sa le dai de lucru cu tradusul pe google. Dar ai grija ce spui, raspunzi numai ca  "tot asa si tu" ca altfel te vezi la comentarii pe bloguri ca esti curva si amenintata ca  se va publica asta. Ai grija raspunzi numai citeva cuvinte ca "la fel si eu", atita ca  nu are ce sa stabileasca, asa si eu.Nu te crede in sigurante nici pe facebook  ascuns, mai ales acolo ca iti poti da drumul la gura si apoi te santajaza:).
Dar eu sint in impas de citeva luni ca, mi-am gasit mirele este Mohammed  are 30 de ani, din Casablanka Maroc (stiti filmul Casablanka cu Ingrid Bergman), este comerciant si spune ca eu sint femeia de care s-a indragostit la prima vedere. Este treaba serioasa. Ii place ca sint blonda natura si grasuta si ii convine si virsta ca nu vrea copii. Atit mi-a cerut el, sa nu mint ca sint blonda naturala si sa nu fiu, caci nu suporba brunetele  batrine si vopsite. Si daca pot sa ma mai ingras putin ca asa il plac lui, toata lumea mi-a spus sa mai slabesc ca face bine la sanatate, slabuta.
Eu i-am spus de la inceput ca, eu nu fac nimic stau numai in pat si la calculator. Mia raspuns ca s-a facut  dar, atit imi cere cind vine acasa sa las calculatorul si sa trec in pat ca va avea o treaba cu mine:))) stiti dvs. ca promite ca am sa fiu  cea mai fericita,  are stilul lui la sigur. Pe principiul ca nu exista femei frigide, numai barbati nepriceputi :)))
Am aminat plecarea la Casablanca spunind ca nu am pasaport pentru ca la piata si la gunoi, ma duc si fara.  Daca astept intrarea in  Senghen acolo nu e cuprins si Marocul
A spus ca daca nu vin, vine el dupa  mine, dar stiti ca sint fricoasa si ii stopez pe toti. Il vedeti pe viitorul sot Mohammed Morad pe http://dariaion.blogspot.com/ Foto a lui este sub foto a mea. Nu-s frumoasa dar am pe vinoincoa:))
Dati-mi va rog un sfat cum sa scap din acesta incurcatura, pentru ca nu au dat rezultatele  spuselor mele ca nu sint fata mare ca si "eu la fel peste tot". A trecut in ultimele luni toate barajele. Si mi-a spus ca acolo e cald si sint multi turisti din Romania, lucru confirmat si de unul din fii mei plecat acolo de sarbatori, ca sint 21 de grade. Am incredere in dvs. ca-mi veti da sfatul cel mai bun, ca scrie pe mess zi si noapte si telefonul meu l-am  inchis de 2 saptamini. Va doresc un an norocos din toate punctele de vedere. Va imbratisez si va sarut cu drag,
Odorica
P.S. Astept sfatul dvs.bine intentionat.:)))
http://odorica-dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu