Bancuri.....:))))


Un barbat naufragiaza pe o insula pustie si ramane acolo 10 ani. Intr-o zi o
fata frumoasa inoata pana la insula intr-un costum de scafandru…
Barbatul: “Buna! Sunt foarte bucuros sa te vad!”
Fata: “Buna! Se vede ca esti aici de mult timp. De cat timp n-ai mai fumat o tigara?”
Barbatul: “De zece ani!” Fata trage fermoarul de la un buzunar al costumului si scoate o tigara pe care i-o da barbatului.
Barbatul: “Oh multumesc din suflet!”
Fata: “Si de cand n-ai mai baut ceva?”
Barbatul: “De zece ani!” Fata trage fermoarul de la un buzunar mai mare si scoate o sticla de whisky pe care i-o da barbatului.
Barbatul: “Oh…multumesc mult. Esti ca o zana buna!”
Fata (coborand fermoarul costumului): “Si ia spune-mi, de cand n-ai mai avut o partida…?”
Barbatul: “Oh, Doamne, sa nu-mi spui ca ai si crose de golf acolo?!”


Un om, pleaca de la serviciu in pauza de masa, si, grabit, da o fuga la banca sa plateasca o factura.
Ajunge la banca, intra si vede fericit ca nu mai e nimeni…
Se apropie de ghiseu:
- Buna ziua… am de platit o factura, va rog!
Casierita:
- Va rog sa va intoarceti la coada, si sa va asteptati randul, ca toata lumea…
Omul nostru, nedumerit, se uita in jur, iese din banca, apoi intra din nou, tot nimeni… asteapta putin, apoi merge la casierie:
- Buna ziua… am de platit o factura, va rog.
Casierita il invita iar sa astepte la coada pana-i vine randul… la care omul nostru se intinde peste ghiseu si-i arde o palma sanatoasa!
Casierita, zbuciumata:
- Cine-a dat?
Omul nostru raspunde:
- Nu stiu, nu vezi ce aglomeratie e aici?

In armata, soldatii sunt scosi la program administrativ in gradina unitatii.
Caporalul, cu un aer satisfacut, zice:
- Asa, toata lumea ia cate o lopata si treceti la sapat !
- Inainte de asta… E vreunul printre voi care se pricepe la algebra?
- Eu, sa traiti … Sunt student la matematica – fizica, dom`caporal.
- Bravo, ma Atunci arunca dracului lopata aia, ca nu- i de tine.
Soldatul, usurat, arunca lopata cu o mina vesela. Caporalul continua:
- Si pune mana pe harlet. Tu vei extrage radacinile!

Bulă îi spune Bubulinei:
-Auzi, fă, când vreau să facem sex, ca să nu se bunghească ăla mic, o să-ţi spun că îţi aduc rufele la spălat.
După ceva timp, Bulă către fiu-su:
-Spune-i mă-tii că am rufe de spălat.
.........................
-A zis mama că are maşina defectă.
A doua zi şi-n următoarele câteva zile, la fel...
După un timp Bubulina-i spune lui fiu-su:
-Spune-i lu` tac-tu să-mi aducă rufele la spălat.
.........................
-Tată, a zis mama să-i duci ţoalele să le spele.
-Dă-le dracu!Spune-i că le-am spălat la mână...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu