Actorul Dragos Paslaru=Parintele Valerian

 


Parintele chiar seamana, ca aspect fizic, cu dragul nostru Comandant Horia Sima



De la minutul 2:26 il puteti urmari pe fostul actor Dragos Paslaru, actualul parinte Valerian, in rolul Comandantului Horia Sima!


Are pe usa chiliei…TRICOLORUL ROMANESC!!!



Destainuirile lui Dragos Paslaru, marele actor al anilor ’90 care a ales sa se calugareasca si traieste in pustiu: “Ma rog in fiecare noapte sa nu mor in somn”
“De ce-ati batut atat drum pentru mine?”, ne-a intrebat mirat calugarul. “Cine sunt eu? Un nimeni.” Dar omul care a renuntat la tot pentru a-l sluji pe Dumnezeu zambeste. Si ne invita la o cafea. “Sau poate vreti un ceai. Va mai incalziti, aici sus este foarte frig”, ne-a spus fostul mare actor. I-am spus ca doream de mult timp sa il vedem. Noi si cei care doreau sa stie ce face, ce gandeste, ce pot invata de la el. “Tata, eu nu am ce sa va invat. Sunt un nimeni. Eu il urmez pe Dumnezeu. Pot doar sa va spun care este cuvantul Lui”, ne-a spus calugarul in timp ce ii aducea colegului meu, mai friguros, o vesta imblanita. Atunci am remarcat ochii albastri ai parintelui, de o blandete care parca te inconjoara si te incalzeste. E de ajuns sa te uiti in ochii lui si imediat esti cuprins de o stare de bine ce nu se poate explica in cuvinte. Nu mai simtisem niciodata asa ceva. Totusi, la un moment dat, s-a suparat putin pe noi. I-am spus ca nu prea intram in biserica pentru ca am avut de-a face, de-a lungul timpului si experientei noastre de jurnalisti, cu unii preoti care “ocoleau” calea lui Dumnezeu. “Mergeti la biserica, mai copii, sunt atatia preoti cu har in Bucuresti. Ati cautat macar? Cu ce drept judecati? Ce sacrificii ati facut pentru Dumnezeu?”, ne-a mustrat calugarul cu blandete. “Trebuie sa crezi in El, doar Dumnezeu te apara de Diavol. Eu ma rog in fiecare noapte sa nu mor in somn. Si ii multumesc Lui in fiecare dimineata pentru acest lucru”, a marturisit marele actor. El nu a vrut sa ii pedepseasca pe agresorii sai. Le-a spus si anchetatorilor ca i-a iertat. Parintele Valerian ne-a mai sfatuit sa ne intemeiem o familie, deoarece traim “in  curvie”. “Barbatul e de vina pentru aceasta situatie, nu femeia. Casatoriti-va!”. In timp ce noi vorbeam, Rajah, motanul care ii tine de urat calugarului, mieuna de zor si se gudura pe langa parinte. “Ai fost baiat rau, nu primesti nimic de mancare pana nu iti aduci sora inapoi”, ii spunea animalului. “In afara de Rajah mai aveam o pisica, i-am lasat doua zile singuri, Rajah a terminat singur toata mancarea, iar celalalt pisoi a plecat. Pana nu-l aduce inapoi este pedepsit. Vedeti ce gras este?”, a mai spus marele actor. Dupa doua ore de discutii, ne-am luat “la revedere” de la cel care a renuntat la toate si l-a imbratisat pe Dumnezeu. Ne gandeam la drumul dificil pe care il aveam de facut. “Va duc eu”, ne-a spus parintele, care ne-a condus timp de 20 de minute pe un drum stiut numai de el. “Urmati albia raului si o sa ajungeti in sat. Dumnezeu sa fie cu voi”, ne-a urat parintele Valerian. A ramas pe loc si ne-a vegheat, pentru a fi sigur ca o luam pe drumul cel bun. http://www1.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu