Libertatea

Ajung la mare, stau pe plaja, e cald, peisaj nocturn, luna plina reflectata in apa marii. Sunt doar eu in natura.
Ma intind pe plaja, plaja reprezinta pentru mine starea de relaxare, caldura imi incalzeste sufletu.
Peisajul nocturn imi spune ca e un loc linistit in siguranta.
Luna pe care o privesc fara sa clipesc imi ofera linistea, pacea si ma ajuta sa imi alung toate gandurile de care acum nu am nevoie. Reflexia lunii in apa ma simbolizeaza pe mine.
Ma dezbrac, intru in apa si las hainele sa plece in larg, ducandu-se pe valuri, acestea sunt de fapt lanturile care nu m-au lasat sa traiesc liber. Valurile care se izbesc de mine si sa imprastie sunt de fapt cei din jur care au incercat sa imi faca rau, neavand nici o sansa. Vantul care imi adie usor pe fata imi reprezinta finetea trupului. Apa marii, ma spala de pacat, de ganduri negative si imi purifica trupul. Inchid ochii si ma las purtat de valuri. Inseamna ca nu mai vad raul care se invarte prin jurul meu, iar valurile imi arata adevarata placere a vietii. Din cand in cand mai zboara cate-o pasare deasupra care imi ciripeste libertatea maxima, fara retineri.
Sunt dus si eu in larg, simbolizand lumea vazuta si nevazuta, pe care acum am ocazia sa o cunosc.
O lacrima se scurge pe obraz ajungand in apa. Acesta este regretul care l-am acumulat ani de zile, acum se pierde in adanc. Inca o lacrima care imi reprezinta emotiile de fericire.
Buzele soptesc Adio! ele spun adio tuturor lucrurilor rele.
Totul este arta, iar arta sunt eu.
Beto-Biblioteca Prafuita Blog

2 comentarii:

  1. Apa marii, da te poate purifica de gandurile incerte, in special apa marii din GRECIA.Acolo stii macar ca esti langa cei dragi, copiii tai.

    RăspundețiȘtergere