Aranjamente de craciun

Aranjamente de craciun

Eu m-am gandit sa fac cateva aranjamente frumoase de craciun cu crengute de brad, cateva globuri rosii si conuri de brad frumos vopsite in argintiu si auriu. Si voi completa aranjamentul cu un sfesnic frumos cu lumanari, pentru ca dupa parerea mea mirosul de brad si lumina calda emanata de lumanari, combinate cu mirosul de scortisoara si portocale, creeaza acea atmosfera specifica de craciun.alexandru hategan, aranjamente de craciun, aranjamente craciun, brad, globuri

alexandru hategan, aranjamente de craciun, aranjamente craciun, brad, globurialexandru hategan, aranjamente de craciun, aranjamente craciun, brad, globuri

Un aranajament ca si cele de mai sus e destul de usor de facut pentru cei care au timp. Tot ce trebuie sunt niste crengute de brad, niste sarma subtire. Cateva conuri de brad, si alte accesorii pe care le puteti cumpara din orice magazin de arta si hobby art&hobby, un spray argintiu sau auriu si in 30-40 minute aveti un aranjament ca cele de mai sus.

Pentru cei care nu au timp, aceste tipuri de aranjamente le gasiti in magazinele cu specific de craciun, in magazinele de cadouri sau chiar si online.

Eu anul asta voi face cateva aranajamente asemanatore cu acesta - sper sa nu imi ia mai mult de o ora fiecare :)

alexandru hategan, aranjamente de craciun, aranjamente craciun, brad, globuri

Abia astept sa vina craciunul, deja parca simt mirosul de scortisoara, de coji de portocale si de cozonaci.

Cum va petreceti craciunul anul asta ? Ce v-ati propus sa faceti diferit anul asta ?

Un comentariu: