:: pbMaryo!

Titlu: pbMaryo!
Autor:: Maryo http://anndrei.ro
Poza: post-by-maryo1-300x233.jpg
Articol: Bai Andrei, ti-am dat doua texte cand ai venit la mine si nu le-ai postat. Las-o asa. Problema mea e cu tine. Ce ai? Bai Andrei, pana sa vii la mine la vizita te credeam un pustan. Ba, dar dupa ce te-am vazut am simtit ca vreau dupa ce ies de aici sa fiu ca tine. Sau sa fiu tu dar viu. Tu esti mort acum frate!

Andrei eu ies la munca pe camp in soarele asta ucigator numai ca sa pot sa privesc orizontul, pricepi? Bai, intelegi ca aici noi nu vedem altfel lumina soarelui? Intelegi ca numai doua ore pe saptamana avem voie la calculator iar eu atunci te citesc pe tine si-mi caut libertatea in blogul tau negru ca noaptea? Ai idee cum e in inchisoare cand te culci la comanda si te trezesti la ordinul gardianului? Stii cat imi este de dor sa privesc catre stelele pe care nu le-am mai vazut de cand am fost inchis?

restul pe http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu