:: Cel mai periculos cuvant

Titlu: Cel mai periculos cuvant
Autor:: Razvan
Poza:
Articol: Acest articol il gasiti in original pe http://deceneu789.wordpress.com/


<<MAINE>>


"Lasa ca le calc maine" am spus in timp ce am aruncat cateva tricouri si niste bluze in dulap, sa nu fie la vedere. Stiti cand le-am calcat? Cand am vazut ca nu se mai inchidea usa la dulap la cate haine tot inghesuiam acolo spunand ca le calc pe toate maine. Am tot amanat, amagindu-ma ca se vor calca singure sau ca problema dispare.

Cand te apuci de proiect? De maine. Si il incepi peste doua saptamani.

Cand te duci sa te interesezi de bilet/taxa/noul curs gratuit despre comunicare/etc.? Maine. Si nu te mai interesezi de loc si te minti ca oricum nu iti folosea.

Cand mergi la dentist sa-ti rezolvi problema? Maine. Si te duci atunci cand nu mai poti de durere.

As mai adauga un cuvant la fel de periculos ca maine si anume:

<<DE LUNI>>

Am un prieten care spunea prin ianuarie ca de luni se apuca de sala. Intradevar s-a apucat luni de sala, dar in aprilie. Asa m-am amagit si eu cand a fost vorba sa alerg in fiecare dimineata. "De luni ca sa incep ca lumea programul." ma minteam de parca acea zi era ceva decisiv si influenta restul saptamanii.

Cum va dati seama cand intrati in capcana lui "de maine" sau "de luni" ?

Cand amanati fara motiv intemeiat ceva ce puteti face ACUM. Faptul ca ti-ai amintit ca trebuie sa cauti o melodie pe internet sau ca simti ca va fi mai bine daca vei incepe de luni, nu sunt motive intemeiate !

Visitor Ip: 79.116.176.189

2 comentarii:

  1. viata plina de capcane se stie ... diversionistii pandesc... stim ... prin toate metodele ... prudenta ... asa pica si patriotii in capcane ... si arestari chestii etc. ... deci ... prudenta ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ^-^ Asa este Razvane, te gandesti ca si atunci cand cineva vrea sa se lase de fumat sau de alcool... tot asa zice "De maine","De luni", "Azi si gata..." . Multi nici nu realizeaza ca intr-a in aceasta bucla infinita.

    RăspundețiȘtergere