Blogul meu personal nimic mai mult.

    Ieri 25 iunie 2010 am finalizat blogul meu personal, sper sa intru cu dreptul in lumea aceasta a bloggerilor plina de persoane cu sufletul deschis spre frumos. Sunt un pusti de 17 ani, la un liceu cu profil economic si imi place foarte mult sa imi fac prieteni si sa fiu cat mai cunoscut, sper sa reusesc acest lucru si in imensa lume a internetului, deoarece aici pot sa imi fac multi mai multi prieteni decat in viata reala si acest aspect ma facut sa imi incep si eu activitatea cu un blog plin de sperante. Sper sa ma primiti cu bratele deschise. Cine doreste sa ma ajute cu diferite sfaturi, link exchange, etc.. Astept cu mare drag pe adressa de mail: crisblog16@yahoo.com, comm pe www.crisblog.info sau comm la aceasta postare. Va multumesc

2 comentarii:

  1. Fiind doar un puşti de 17 ani, n-am să zic prea multe. Îţi recomand totuşi să renunţi la articolele de genul celui cu care ai deschis "balul". :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok am inteles mersi de sfat mai astept si altele

    RăspundețiȘtergere