Oferta pe mail

N-am sa lungesc prea mult povestea despre circumstantele in care am primit mesajul urmator pe mail:
"
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră de e-mail meu, draga mea, chiar vreau să stabilească o relație de prietenie și ca un partener de afaceri care poate duce la relații pe termen lung sau de căsătorie în viitor, după ce am trecut prin profilul dvs. pe site-ul și draga mea există un motiv pentru care aleg să stabilească o relație cu tine, eu profit de această ocazie să vă spun totul despre mine. Miere Eu sunt în prezent în Afganistan într-o zonă de război de menținere a păcii misiune, din cauza crizei aici, în Afganistan. Mel aici nu suntem în zona militară, pentru a permite folosirea telefonului mobil, vom face doar uz de mesaj radio și de comunicare de e-mail de la tabăra, draga mea vreau sa merg in parteneriat de afaceri cu tine, ca eu nu stiu cum timpul ne va rămâne aici, în tabără la salvarea de război.Copilul Vreau să știți că suntem atacați de insurgenți de zi cu zi și bombe auto. Într-una din misiunea de salvare am dat peste un seif care conține suma mare de bani, care aparține revoluționarii, pe care cred că-l utilizați pentru a cumpăra arme și muniții, iar acesta a fost convenit de către toate părțile în vedere faptul că banii vor fi partajate între noi. Din fondul total de partea mea a fost de nouă milioane de dolari SUA (nouă milioane). Caut ajutorul dvs. pentru a evacua partea mea de bani, care este de 9,000,000 dolari pentru tine acolo, cum poți să mă asigur că partea mea va fi în siguranță în grija ta, până când am terminat serviciul meu aici. Acest lucru nu este de bani furate, și nu există riscuri implicate.Draga mea, am făcut aranjamente cu un diplomat ONU, care a promis să livreze Fondul către orice destinație din alegerea mea. Eu vă va compensarea cu 20% din fondul total în concluzia finală a acestui proiect, în timp ce soldul rămas va fi meu investiții de capital în țara dumneavoastră. Un apel pasionat voi face pentru tine nu este de a discuta această chestiune la o terță parte, în cazul în care aveți motive să respingă această ofertă, vă rugăm să distrugă acest e-mail ca orice scurgere de această informație va fi foarte rău pentru mine, deoarece de poziția mea ca un general de armată.Am ales pentru a vă contacta după rugăciunile mele și cred că nu va trăda încrederea mea. Ci mai degrabă ia-mă ca pe propriul frate sau soț. Deși s-ar putea întreba de ce am eu dezvăluie atât de repede pentru tine, fără să te cunosc, ei bine, voi spune că mintea mea ma convins ca esti o persoana reala să mă ajute să primească și să investească fondul. Nu știu cât timp vom sta aici, si am supravietuit celor doua bombardamente aici, care m-au determinat să caute o persoană de încredere să mă ajute să primească și să investească fondul în țara voastră, pentru că voi fi migrarea pentru dvs. acasă pentru a investi și de a începe o viață nouă nu ca un soldat.În concluzie, aș dori să-mi trimiteți un răspuns imediat, de îndată ce veți primi această propunere. Raspunsul tau urgent va fi foarte apreciat. Sper că explicația mea este foarte clar, dar dacă aveți nevoie de clarificări suplimentare, vă rugăm să trimiteți întrebările dumneavoastră, ma astept sa aud de la tine cît mai repede.Sincer în dragosteGeneral Mark."
  
Oferta pare de nerefuzat la prima vedere. Totusi cateva intrebari se cer puse:
1. Alegerea destinatarului a fost facuta la intamplare (posibil un mesaj similar sa fie trimisi spre mai multi destinatari)? E destul sa se fi postat un mesaj similar pe o retea de socializare si, in masura in care erau mai multi amatori sa vada despre ce e vorba, discutiile sa se fi mutat pe mail.
2. Ce alte motive ar mai putea sta in spatele povestii? Este usor de presupus ca cel care a trimis mesajul sa doreasca sa obtina anumite date personale de la naivi, eventual date despre conturi bancare pe care sa le poata goli in voie...
3. E posibil ca expeditorul mesajului sa fie un baiat istet din Romania care si-a construit o identitate imaginara, extrem de tentanta, care sa atraga atentia fraierilor.
Adresa de mail de la care a fost trimis mesajul este: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu