Bancuri cu canibali...




Doi canibali, tata si fiu, duceau pe o barna, legat fedeles, un alb. Tatal spune fiului:
- Albul contine fluor si combate caria




O familie de canibali asteptau Craciunul
PARINTII le-au spus copiiilor sa stea cuminti, ca altfel MOS CRACIUN nu va veni si ei nu v-or avea friptura da craciun.



Un canibal se plimba pe plaja de la Mamaia, unde vede o multime de femei goale. El intreaba un barbat:
- Ce fac femeile astea aici?
- Se prajesc la soare.
- Da' ce, crude nu sunt bune?



Un canibal merge la vraciul tribului:
- Am arsuri mari la stomac, ce sa fac?
- Sa inghiti cate un pompier pe saptamana!




Ce mananca un canibal cand face dieta?
Un pitic



Trei canibali stateau la masa la restaurant. Primul spune:
- domnule, atat mi-e de greata ca am mancat acum doua zile un neamt gras si mi s-a aplecat.
al doilea spune:
- tu esti fericit, eu am nimerit un american si asta a fost numai piele si os, de ma dor gingiile si astazi.
Al treiela dupa ce bea un pahar de coniac spune:
 - fericitilor, eu am mancat acum o saptamana un rus si de atunci tot decoratii ma cac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu