"Sertarele mele = Neica NIMENI" si ... 100 Ro ~ Serial (1)

"Sertarele mele = Neica NIMENI"
periplu AUSTER ... printre OGLINZI (*= 1) ~ [ Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 37 (Sâmbătă 09.04.2011) ] - *Ştefania FOTO (2) * ~ Bună Ziua ! ~ *Seria continuă, cu o variantă, cred eu, îmbunătăţită. Este frumos pentru "sistem", să nu dublez un comentariu (şi l...
Cu 9 minute în urmă... ...

Desigur, "BUCATA" de mai sus, poate fi considerată ... tot un Link ! Asemenea linkuri, FIIND în spaţiul public (deoarece sunt pe coloana Gadget şi fac parte din LISTELE afişate SPRE CONSULTARE PUBLICĂ !), pot fi preluate LINIŞTIT ... de oricine doreşte să-şi facă un "semn de carte", dar, în acelaşi timp, conştientizează că face pentru ACEA POSTARE, o sumară prezentare, iar pentru Blogul respectiv, indirect ... Reclamă Benefică (doar dacă rămâne ca atare !). Poate continua, DUPĂ acest link=Gadget, cu o părere personală, care, deja, va face PARTE din propriul Articol, fără nici o legătură cu sus numitul Link. Linkul=Gadget rămâne, pe mai departe, ADRESĂ spre articolul ... "CELUILALT" participant la Viaţa din Blogosferă ! Astfel ne putem ÎNDULCI din când în când meschinăriile, răutăţile, înţepăturile pe care unii dintre noi, mai mult sau mai puţin evident NI LE ACORDĂM cu GRAŢIE, unii altora, căci "se ştie" că orice REFERIRE, bună/rea ... SPUNE "despre" ... şi trezeşte Curiozitatea ! 

Uneori, (ca în cazul de faţă) mai apelăm şi la mici prezentări "nevinovate", dar ... EVIDENTE, a propriilor NOASTRE ... Personalităţi ! Căci toţi avem aşa ceva, chiar dacă, pentru "supravieţuire" ... STĂM ÎN BANCA NOASTRĂ ... CUMINŢI ! (însă nu şi ... CU MINŢI, neapărat). 

Deci: Bună Ziua ! Vă prezint: "Sertarele mele = Neica NIMENI" :  

La început,  mi-am ales un pseudonim, DoarATAT. Lucru ESENŢIAL ! Această apariţie a fost necesară definitivării primului meu Blog: Minimal. Fiind începător şi ... grăbit, m-am ales cu ALTE 8 Bloguri, căci habar n-aveam ce sunt acelea: CATEGORII şi cam care-i ROLUL etichetelor, "banalelor" ETICHETE !
Următorul pe listă, abia după câteva luni, a fost CORNELIUS ROSCA (Clonat puternic timp de multe luni; această "acţiune" poate că stă în aşteptare ... ! Nici nu vă închipuiţi, CÂT de "UŞOR" poţi anula un Blog "personal": există, în acest sens, UN BUTON). În scurt timp, am "construit" pe următoarele.
BLA ... BLA ... BLA (redenumit ... mai târziu), mă intrigă şi în prezent, căci a avut cea mai rapidă creştere de interes, fără ca eu (adică ... E U însumi) să pricep ... DE CE ?!! Poate de aceea, dar şi pentru că eu însumi am început să-mi fac "agrafe", a apărut ElaEL, un Blog dedicat filosofiei, spiritualităţii, dar, cu precădere lui Dumnezeu. sau, mai bine spus, propriei mele CĂUTĂRI de revenire la Dumnezeu. Acest Blog, va deveni foarte curând FOARTE ACTIV. Deja ... "mă lasă rece" prezenţa, sau absenţa AUDIENŢEI (generale; adică, pe toate blogurile mele !). Am mai spus, inclusiv aici, pe 100 Ro (al zecelea Blog "al meu"; este al 10-lea, deoarece domnul Feri - tehnician IT, desigur - a reuşit performanţa reunirii mai multor autori - 100 - pe acelaşi Blog), am mai spus deci, că noi toţi, ca Bloggeri (mă rog, marea majoritate), vrem să avem audienţă ! Audienţa poate fi "măsurată" prin "ajutor EXTERN" (care ajutor, este parţial gratuit ... de NU ştii care "AJUTOR ... oferit" îţi face Blogul ~ creator de ferestre popup !). 
Părerea mea însă, audienţa unui blog, "se măsoară" prin Comentariile PRIMITE ! Cine nu acordă, să nu aibe pretenţia de a primi ! 
Pe celelalte nu le mai menţionez. Deja sunt prea multe. Eu cred că maximul UTIL ŞI EFICIENT este de 5 Bloguri personale (domeniul FREE). Bine motivate şi suficient de diferite între ele. Acum, ţinând cont de faptul că NET-ul atrage tot felul de colaborări (Facebook, YouTube, trilulilu, Reţele NING, Forumuri etc., etc., ), chiar şi unul singur poate SĂ TE DOBOARE ! Mai ales dacă apare dorinţa de ... COMPETIŢIE ! 

Toate CELE BUNE, vă doresc din Inimă ! 

Cornelius, :) 

~
Ştefania FOTO (2)
Ştefania FOTO (2)
"Sertarele mele = Neica NIMENI"
"Sertarele mele = Neica NIMENI" 

100 Ro

  "Sertarele mele = Neica NIMENI" si ... 100 Ro ~ Serial (1) - *"Sertarele mele = Neica NIMENI"* BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI periplu AUSTER ... printre OGLINZI (*= 1) ~ [ Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 37 (Sâmbăt... 
Cu 6 minute în urmă
~,  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu